کد خبر : 1941787 | 13 خرداد 1402 ساعت 21:36 | 28.5K بازدید | 14 دیدگاه

گوندوگان: می‌دانم سیتی و هوادارانش دوستم دارند

ایلکای گوندوگان، بعد از به ثمر رساندن دو گل در فینال جام حذفی، در پاسخ به سوالی درباره آینده‌اش در منچسترسیتی گفت هنوز در این باره تصمیمی گرفته نشده است.

گوندوگان: می‌دانم سیتی و هوادارانش دوستم دارند

به گزارش "ورزش سه"، ایلکای گوندوگان، کاپیتان آلمانی منچسترسیتی، امروز در قهرمانی این تیم در جام حذفی نقشی کلیدی داشت و هر دو گل تیمش در پیروزی 2-1 مقابل منچستریونایتد را به ثمر رساند.

گل اول گوندوگان در این مسابقه در ثانیه 12 به ثمر رسید تا به عنوان سریع‌ترین گل در فینال جام حذفی وارد کتاب‌های تاریخ شود. درحالی‌که برونو فرناندز در نیمه اول از روی نقطه پنالتی کار را به تساوی کشانده بود، گوندوگان در اوایل نیمه دوم با یک ضربه والی گل دوم را به ثمر رساند تا در نهایت با گل‌های او منچسترسیتی به قهرمانی برسد و دومین جام این فصل را به دست بیاورد.

1883062

کاپیتان منچسترسیتی در پایان بازی به خبرنگارانی که از او درباره آینده‌اش در منچسترسیتی می‌پرسیدند گفت: "راستش را بخواهید من برای اینکه احساس خاص بودن و مورد توجه هواداران بودن بکنم نیازی به چنین روزهایی ندارم. من می‌دانم که هواداران من را دوست دارند، چون هفت سال است اینجا بازی می‌کنم. من همه فراز و نشیب‌ها را تجربه کرده‌ام. هنوز هیچ تصمیمی گرفته نشده و باید ببینیم چه می‌شود".

1883065

جالب اینجاست که پپ گواردیولا در پایان مسابقه در پاسخ به سوال خبرنگار بی‌بی‌سی که از او درباره ماندگار شدن ایلکای گوندوگان می‌پرسید و گفت به نظر می‌رسد او در سیتی خواهد ماند به پاسخی یک کلمه‌ای اکتفا کرد و گفت: "امیدوارم".

قرارداد گوندوگان و سیتی در ماه ژوئن امسال به پایان می‌رسد و در هفته‌های گذشته شایعات زیادی درباره پیوستن او به بارسلونا مطرح شده است.

دیدگاه‌ها