کد خبر : 1941793 | 13 خرداد 1402 ساعت 22:23 | 71K بازدید | 37 دیدگاه

مادرید یک سال زودتر هازارد را آزاد کرد

بدترین صد میلیون دلار خرج‌شده در رئال

باشگاه رئال مادرید از پایان کار ادن هازارد در این باشگاه خبر داد که از سال 2019 پیراهن کهکشانی‌ها را به تن داشت.

بدترین صد میلیون دلار خرج‌شده در رئال

به گزارش "ورزش سه"، بعد از آسنسیو و ماریانو، باشگاه رئال مادرید به تازگی خداحافظی ادن هازارد را نیز تایید کرد. این بازیکن بلژیکی با وجود باقی ماندن یک سال از قراردادش سانتیاگو برنابئو را ترک می‌کند.

باشگاه رئال مادرید و این هافبک بلژیکی برای جدایی در تاریخ 30 ژوئن 2023 به توافق رسیدند. ادن هازارد 4 سال در رئال مادرید حضور داشت و 8 عنوان قهرمانی در این مدت کسب کرد (یک لیگ قهرمانان اروپا، یک جام باشگاه‌های جهان، یک سوپرجام اروپا، 2 لالیگا، یک کوپا دل ری، 2 سوپر کاپ). باشگاه رئال مادرید با اعلام این خبر برای هازارد در ادامه فوتبالش آرزوی موفقیت کرد.

این بازیکن در سال 2019 با قراردادی 100 میلیون یورویی از چلسی راهی رئال مادرید شد. هازارد با بلژیک به مقام سوم جام جهانی رسیده بود و در عرصه باشگاهی نیز چلسی با درخشش او چمپیونزلیگ را فتح کرده بود تا خیلی‌ها او را در ردیف ستاره‌هایی چون لیونل مسی و کریستیانو رونالدو قرار دهند.

1883077

حضور هازارد و هزینه 100 میلیونی برای جذب او اما پروژه موفقی برای رئال مادرید نبود. هیچ چیز مطابق انتظار پیش نرفت و این بازیکن کیفیتی که کهکشانی‌ها انتظار داشتند را از خود ارائه نکرده و با مصدومیت‌های متعددی نیز روبرو شد.

او بعد از عمل جراحی هیچ‌گاه آن ستاره سابق نشد و رکوردهای ضعیفی از خود در رئال به جای گذاشت. او در حالی رئال مادرید را ترک می‌کند که 54 بازی برای این تیم انجام داد (30 بار به عنوان بازیکن اصلی) و تنها 4 گل زد تا از او به عنوان یکی از بدترین خریدهای رئال از او یاد شود.

دیدگاه‌ها