کد خبر : 1941875 | 14 خرداد 1402 ساعت 10:49 | 57.6K بازدید | 6 دیدگاه

پیشنهاد غیرمنتظره اینتر برای مدافع رئال مادرید

اینتر پیشنهادی را برای جذب ناچو، مدافع باتجربه رئال مادرید، به این بازیکن ارائه کرده است.

پیشنهاد غیرمنتظره اینتر برای مدافع رئال مادرید

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد ناچو با رئال مادرید در چند روز آینده به پایان خواهد رسید و او هنوز قرارداد جدیدی را با این باشگاه امضا نکرده است. 

مدیران رئال مادرید پیشنهادی را به این بازیکن ارائه کرده‌اند اما او هنوز تصمیمش را درباره آینده و فصل بعد فوتبالش نگرفته و پاسخی به پیشنهاد مطرح شده از سوی مدیران رئال نداده است. 

پیش از این گفته شده بود که این مدافع اسپانیایی به دنبال این است که فرصت بیشتری برای حضور در میدان داشته باشد و به همین دلیل در قبول پیشنهاد رئال تردید دارد چون می‌داند که ممکن است در این تیم همچنان نیمکت نشین باشد.

1878116

حالا آرانچا رودریگز، خبرنگار اسپانیایی، مدعی شده که اینتر پیشنهادی را به ناچو ارائه کرده که ممکن است برای او بسیار جذاب باشد و زمینه‌ساز جدایی‌اش از رئال مادرید شود. 

این پیشنهاد سه ساله است و اینتر امیدوار است که بتواند از تجربیات این مدافع رئال مادرید در خط دفاعی تیمش استفاده کند و شرایط را در فصل آینده و با جدایی میلان اشکرینیار از این تیم بهبود ببخشد. 

رئال همچنان منتظر دریافت پاسخ ناچو است و بسیاری از رسانه‌های نزدیک به این تیم خبر داده بودند که انتظار می‌رود تکلیف این بازیکن تا ساعات آینده مشخص شود.

دیدگاه‌ها