کد خبر : 1941799 | 14 خرداد 1402 ساعت 04:30 | 12.7K بازدید | 9 دیدگاه

بازاریابی برای ستاره صربستانی

ماتئوس: ولاهوویچ من را یاد لوکاکو می‌اندازد

اگرچه دوشان ولاهوویچ نتوانست انتظارات را در یوونتوس برآورده کند، اما هنوز کسانی هستند که روی او شرط می‌بندند.

ماتئوس: ولاهوویچ من را یاد لوکاکو می‌اندازد

به گزارش "ورزش سه"، در میان خواستگاران، بایرن مونیخ، باشگاه آلمانی، با قاطعیت بیشتری به سمت این مهاجم صربستانی حرکت می‌کند. لوتار ماتئوس، ستاره سابق تیم ملی آلمان، درباره ولاهوویچ صحبت‌های جالبی را با روزنامه مونشنر آبند زایتونگ به زبان می‌آورد.

هافبک سابق باواریایی‌ها درباره ولاهوویچ می‌گوید: کار او با یوونتوس خوب پیش نرفت، اما او قبلا با فیورنتینا مدام گل می‌زد. یوونتوس یک باشگاه بزرگ و شبیه بایرن مونیخ است و هر‌چه ناآرامی در آن بیشتر باشد، نتایج بدتر است و تیم کمتر مشتاق می‌شود و به همین دلیل شرایط برای ولاهوویچ هم خوب جلو نرفت، اما من فکر می‌کنم او به دلیل قد و قامتش و کیفیتی که بدون شک دارد، به خوبی در بایرن جا خواهد افتاد. حتی اگر اخیرا آنطور که باید نمایش‌های خوبی از او ندیده باشیم.

ماتئوس در ادامه می‌گوید: او یک مهاجم مرکزی است که گل را می‌شناسد و خرید خیلی خوبی خواهد بود. او من را یاد لوکاکو می‌اندازد، در زمانی که جوان‌تر بود؛ قوی، قدبلند، محکم و بازیکنی که کسی نمی‌تواند جلودارش بشود و البته می‌داند در محوطه جریمه چه کند.

مونیخ بدون شک یک نقل و انتقال بزرگ در تابستان خواهد داشت؛ آنها در عطش جبران ناکامی این فصل و ساختن یک تیم قوی زیر نظر توماس توخل هستند.

دیدگاه‌ها