کد خبر : 1942070 | 15 خرداد 1402 ساعت 14:27 | 33.3K بازدید | 10 دیدگاه

لوکاکو به قولی که به پدربزرگش داد، عمل کرد

روملو لوکاکو فاش کرد شادی مخصوص بعد از گلش را به یاد پدربزرگ فقید خود انجام می‌دهد.

لوکاکو به قولی که به پدربزرگش داد، عمل کرد

به گزارش "ورزش سه"، مهاجم بلژیکی که به طور قرضی از چلسی به اینتر پیوسته، آماده می‌شود تا در فینال لیگ قهرمانان جلوی منچسترسیتی به میدان برود. به همین دلیل از او پرسیده شد اگر پدربزرگش زنده بود، در مورد حضور او در این بازی چه فکری می‌کرد.

مهاجم بلژیکی جواب داد هر کاری که در حرفه‌اش انجام داده، به یاد پدربزرگش بوده است. همچنین گفت که وقتی 12 ساله بوده، در یک گفت‌وگوی تلفنی به پدربزرگش قول داده مراقب مادرش، آدولفین، باشد.

پنج روز بعد از قولی که لوکاکو به پدربزرگش داد، او در کنگو -جایی که لوکاکو اصالتا اهل آن است- جان خود را از دست داد. ستاره 30 ساله اینتر بعد از زدن گل به آسمان نگاه و اشاره می‌کند که این کار به گفته خودش به یاد پدربزرگش و عمل کردن به قولش است.

او گفت: «پدربزرگم برای من نامبر وان بود، بزرگ‌ترین طرفدار من بود، برای همین هر بار که بازی می‌کنم به یاد او است. همیشه همه گل‌هایی که زده‌ام، همه چیز، برای او است. به او قول دادم که مراقب مامانم باشم، وقتی 12 سالم بود، این کار را هم کردم. برای همین هر وقت در جایگاه تماشاگران به مامانم نگاه می‌کنم، بعد از هر گل به آسمان نگاه می‌کنم و می‌گویم انجامش دادم. پدربزرگم برای من به اندازه کل دنیا ارزش دارد.»

1883647

دیدگاه‌ها