کد خبر : 1941815 | 13 خرداد 1402 ساعت 23:39 | 26.5K بازدید | 32 دیدگاه

فصل جالب توجه و مفرحی داشتیم، اما...

گواردیولا: این تیم حالا فقط چمپیونزلیگ را کم دارد

پپ گواردیولا، سرمربی سیتی، تاکید کرد که تیمش با وجود داشتن فصل فوق العاده، قهرمانی در چمپیونزلیگ را کم دارد.

گواردیولا: این تیم حالا فقط چمپیونزلیگ را کم دارد

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی با برتری 2-1 مقابل منچستریونایتد فاتح جام حذفی شد. این تیم که پیش از این قهرمان لیگ برتر شده بود، هفته آینده برای تکمیل سه‌گانه باید از سد اینترمیلان در فینال چمپیونزلیگ بگذرد؛ پپ گواردیولا در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی با یونایتد در مورد آمادگی تیمش برای کامل کردن سه‌گانه صحبت کرد:

جام حذفی اهمیت ویژه‌ای دارد
من جام حذفی و قهرمانی در آن را دوست دارم. ما بارها به نیمه نهایی رسیدیم و چند سال پیش هم قهرمان شدیم ولی قهرمانی امشب خاص‌تر است. جو فوق العاده‌ای بود که به یک روز عالی و دوست داشتنی برای ما منجر شد. این جام در اسپانیا و آلمان هم یک رقابت ویژه است.

1883116

فرصت آماده سازی برای بازی با اینتر
سه یا چهار جلسه تمرین در پیش دارم که در سه جلسه آن خود را برای بازی با اینتر آماده خواهیم کرد. من دو روز فرصت دارم تا تیم حریف را مورد بررسی قرار دهیم چرا که پیش از این روی یونایتد متمرکز بودم.

باید لیگ قهرمانان را ببریم
ما برای پیروزی در فینال چمپیونزلیگ حضور پیدا می‌کنیم و همه این را می‌دانند. چند فصل باورنکردنی را پشت سر گذاشته‌ایم؛ در این مدت لیگ برتر، جام حذفی و جام کارابائو را به دست آورده‌ایم اما باید لیگ قهرمانان را ببریم. این برای تقدیر از تیمی است که شایسته تقدیر شدن است. ما باید تایید کنیم که فصل جالب توجه و مفرحی داشتیم ولی قهرمانی در چمپیونزلیگ را کم داریم.

1883114

فوق العاده بودیم اما قهرمانی اهمیت دارد
برای من، حضور در دو فینال لیگ قهرمانان و یک نیمه نهایی [در فاصله سه سال] فوق العاده و قابل توجه است. با این وجود اما کسب مقام قهرمانی اهمیت دارد و من این را خوب می‌دانم. به این ترتیب می‌توانیم به کارهایی که طی این سال‌ها انجام داده‌ایم اعتبار بیشتر ببخشیم. به بازیکنانم گفته‌ام که برای اینکه بیش از پیش مورد توجه قرار بگیرید باید لیگ قهرمانان را ببرید و این کار نیاز به تلاش و فشار مضاعف دارد.

نیاز به شناخت کامل اینتر قبل از فینال
روی کارهایی که برای شکست دادن اینتر نیاز است تمرکز می‌کنیم. آنها را به خوبی مورد بررسی قرار داده و روی نقاط ضعف و قدرتشان شناخت کافی پیدا خواهیم کرد. باید به خوبی بازی را در کنترل خود داشته باشیم و با تمرکز بالا کار کنیم. قطعا اینتر هم همین کار را خواهد کرد. تنها راه برای داشتن شانس قهرمانی در لیگ قهرمانان مانند آنچه که انجام داده‌ایم، تمرکز روی کاری است که باید انجام دهیم. بدون فکر کردن به عواقب برد یا باخت در این دیدار فقط تا جایی که ممکن است تلاش خواهیم کرد.

1883117

دیدگاه‌ها