کد خبر : 1941851 | 14 خرداد 1402 ساعت 08:05 | 40.4K بازدید | 19 دیدگاه

این نوع رفتار را اصلا درک نمی‌کنم

گالتیه: رفتار هواداران با مسی سورئال است!

کریستوف گالتیه، سرمربی پاری‌سن‎ژرمن، هو شدن لیونل مسی توسط هواداران را اتفاقی غیرقابل توجیه دانست.

گالتیه: رفتار هواداران با مسی سورئال است!

به گزارش "ورزش سه"، پاری‌سن‌ژرمن که قهرمانی خود را از قبل قطعی کرده بود امشب در هفته پایانی لیگ یک فرانسه با نتیجه 3-2 مغلوب کلرمون شد تا جشن قهرمانی خود را با طعم شکست برگزار کند. صحبت‌های کریستوف گالتیه بعد از این دیدار را بخوانید:

آینده گالتیه در پاری‌سن‌ژرمن
امروز صبح بعد از خبرهایی که منتشر شده بود تلفن همراهم بارها زنگ خورد. بعد از آن با لوئیس کامپوس صحبت کردیم و توافق شد که ابتدای هفته آینده ملاقاتی با یکدیگر داشته باشیم.

انگیزه برای ادامه با پاریس
قرار است در این ملاقات وضعیت این فصل را بررسی و برای فصل آینده صحبت کنیم. سپس خواهیم دید که مدیریت چه تصمیمی اتخاذ می کند. برای ادامه دادن انگیزه کافی دارم و دلیلی ندارد که این کار را نکنم.

1883214

هو شدن مسی توسط هواداران PSG
من این نوع رفتار با لیونل مسی را اصلا درک نمی‌کنم. او یک بازیکن حرفه‌ای و بزرگ است. می‌توان او را بزرگترین بازیکن تاریخ نامید و من چنین رفتارهایی را سورئال و غیرعادی می‌دانم!

نارضایتی هواداران
ما نیم فصل دوم بسیار متوسطی را با 7 شکست سپری کردیم. می‌دانم که عملکرد ناامیدکننده‌ای داشتیم. به هر حال وقتی عشق وجود داشته باشد، خشم هم وجود خواهد داشت.

اتهام نژادپرستی و حواشی مربوط به آن
این موضوع از طریق دادگاه رسانه پیگیری می‌شود. در این خصوص حسن نیت بسیار کمی شاهد بودیم. توهین و حرف‌های ناشایست زیادی شنیدیم و مجبور بودیم که سکوت کنیم. با این وجود مطمئن هستم که قوی‌تر از قبل از این شرایط خارج خواهم شد.

دیدگاه‌ها