کد خبر : 1941873 | 14 خرداد 1402 ساعت 10:53 | 23.1K بازدید | 6 دیدگاه

خطیر از نساجی جدا شد

نساجی در فصلی که گذشت، اصلا روند خوبی در بازی‌های لیگ برتر نداشت و اگر نتایج هفته‌های ابتدایی نبود، چه بسا این تیم در هفته‌های پایانی باید برای بقاء در جمع تیم‌های لیگ برتری می‌جنگید!

خطیر از نساجی جدا شد

به گزارش "ورزش سه"، قهرمان جام حذفی و نماینده فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا در فصلی که گذشت با 44 گل خورده بعد از نفت مسجد سلیمان که 59 گل خورده داشت، عنوان ضعیف‌ترین خط دفاعی را به خود اختصاص داد و از سویی این فصل نتوانست مقام قهرمانی در جام حذفی را تکرار کند و با شکست 4-0 در برابر استقلال در نیمه نهایی از این بازی‌ها کنار رفت.

یکی از نقدهایی که به نساجی وجود دارد، این است که مهره‌های کلیدی و تاثیر گذار این تیم در زمین، پا به سن گذاشته هستند و تیم مازنی برای تبدیل شدن به یک تیم خوب و حضور شایسته در بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا نیاز به یک دگردیسی دارد. با این حال بازیکنی که در روزهای اخیر از ترکیب تیم نساجی جدا شد، یک بازیکن جوان بود. حسین خطیر دروازه‌بان دوم نساجی. دروازه‌بانی که فصل گذشته در بازی‌هایی که به میدان آمد، نمایش خوبی داشت. از جمله بازی با پدیده یا دیدار با هوادار. اما این فصل یک بار هم شانس بازی پیدا نکرد و به سبب اینکه در کمتر از 10 درصد از بازی‌های نساجی به میدان آمد، با مراجعه به سازمان لیگ قرارداد خود را فسخ کرد تا راهی تیمی شود که شانس بازی داشته باشد. او چند سالی است که دروازه‌بان ذخیره و دوم نساجی به شمار می‌رود.

دیدگاه‌ها