کد خبر : 1941883 | 14 خرداد 1402 ساعت 11:38 | 38.7K بازدید | 13 دیدگاه

کنایه‌های رییس الاهلی به بازیکنان تیمش

پایان کار مشترک شجاع و کنعانی در لیگ ستارگان

رئیس باشگاه الاهلی اعلام کرد شجاع خلیل‌زاده و حسین کنعانی‌زادگان از این تیم قطری جدا خواهند شد.

پایان کار مشترک شجاع و کنعانی در لیگ ستارگان

به گزارش ورزش سه، الاهلی قطر که لیگ ستارگان قطر را با رتبه هشتم جدول به پایان رسید، در اولین قدم برای فصل آینده، قرارداد نبوشا یوویچ خود را تمدید کرد تا برای پنجمین فصل متوالی با این سرمربی مونته‌نگرویی وارد نقل و انتقالات شود.

عبدالله الملا، رئیس باشگاه الاهلی قطر، در گفتگویی را روزنامه الوطن درباره تمدید قرارداد نبوشا گفت: زمانی که ریاست الاهلی را برعهده گرفتم، یکی از حامیان نبوشا بودم. او یک مربی صاحب ایده است و همراه با باشگاه‌هایی که قبلا در آن حضور داشته، دستاوردهایی را کسب کرده است.

وی افزود: در فصل گذشته با توجه به توانمندی‌های موجود، همه ما از جمله مربی، کادرفنی، کادرمدیریتی و ... در کنار هم برای رسیدن به آرزوهای هواداران الاهلی تلاش کردیم. ما در ابتدا تیم را در حالی تحویل گرفتیم که در رده نهم جدول رده‌بندی قرار داشت و در فصل دوم با نبوشا به کسب سهمیه نزدیک بودیم اما تنها یک‌ امتیاز اختلاف با الغرافه باعث شد در رتبه پنجم قرار بگیریم.

1804052

الملا تاکید کرد: در فصل سوم و چهارم حضور نبوشا، رک و پوست کنده، نتایج تیم در راستای اهداف ما و آن چیزی که هواداران استحقاق آن را دارند، نبود، اما از نظر شخصی من این است که با توجه به توانایی‌هایی که داشتیم، تیم کاری را که باید انجام می‌داد، انجام داد.

رئیس باشگاه الاهلی با تاکید بر اینکه جاه‌طلبی شخصی او حضور این تیم در جمع مدعیان است، درباره دلایل ناکامی تیمش گفت: ما در هر مسابقه‌ای برای پیروزی وارد زمین می‌شویم و از نظر فنی هم تیم ما توانایی شکست رقبا را دارد، اما برخی جزئیات کوچک باعث شده که بیشتر مسابقات ما با تساوی به پایان برسد و یا در آخرین لحظات شکست بخوریم.

او ادامه داد: صراحتا فکر می‌کنم تمرکز برخی از بازیکنان ما کم است؛ آنها در حد انتظار ما ظاهر نشدند و متاسفانه در سطح جاه‌طلبی‌ها نبودند.

الملا سپس اعلام کرد دو بازیکن ایرانی و صربستانی الاهلی، این تیم را ترک خواهند کرد و گفت: ما تصمیم گرفتیم که فقط یازان النعیمات اردنی و سفیان هانی الجزایری را حفظ کنیم؛ آنها عناصر متمایزی هستند و عملکردی در سطح بازیکنان بزرگ را ارائه می‌دهند. قرارداد آنها با باشگاه همچنان ادامه دارد.

دیدگاه‌ها