کد خبر : 1941885 | 14 خرداد 1402 ساعت 11:40 | 34.8K بازدید | 5 دیدگاه

شب وداع با یووه: از آلگری تا دی‌ماریا و ولاهوویچ

تغییرات گسترده‌ای که در یوونتوس در راه است باعث شده که امشب به آخرین شب حضور بسیاری در این تیم تبدیل شود.

شب وداع با یووه: از آلگری تا دی‌ماریا و ولاهوویچ

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس امشب در آخرین دیدار از رقابت‌های سری آ ایتالیا باید در ورزشگاه خانگی اودینزه به مصاف این تیم برود. 

آنها فصل پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشتند و اتفاقاتی که در طول فصل 23-2022 رخ داد باعث شد که همگی با خستگی و ناامیدی بسیار به بازی امشب قدم بگذارند، دیداری که ممکن است آخرین حضور بسیاری از آنها در یوونتوس باشد. 

بسیاری از بازیکنان و حتی اعضای کادر فنی یووه در انتظار جدایی از این تیم هستند. اولین نفر مکس آلگری است که جایگاهش از صبح روز دوشنبه در راس کادر فنی یووه متزلزل خواهد بود و صحبت‌های بسیاری درباره احتمال جدایی او انجام می‌شود. 

1879286

کوادرادو هم که در طول چند سال اخیر عملکرد درخشانی را در یووه ارائه کرده، به یکی از گزینه‌های احتمالی جدایی این تیم تبدیل شده است که ممکن است در پایان این فصل تورین را ترک کند. 

دو بازیکن دیگری که جدایی آنها از یووه تقریبا قطعی است نیز دی‌ماریا و رابیو هستند که هنوز تیمی که قرار است سال آینده در آن به میدان بروند را اعلام نکرده‌اند اما این تیم قطعا یوونتوس نخواهد بود. بازی امشب قطعا آخرین حضور این دو بازیکن در میدان با پیراهن یوونتوس است.

شاید کمتر کسی انتظار چنین اتفاقی را داشت اما دوشان ولاهوویچ هم گزینه احتمالی جدایی از یوونتوس در پنجره نقل و انتقالات تابستانی است و بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی از بایرن مونیخ تا چلسی شرایط او را زیر نظر دارند و امیدوار هستند که بتوانند این بازیکن را فصل آینده در ترکیب‌شان داشته باشند. 

دیدگاه‌ها