کد خبر : 1941890 | 14 خرداد 1402 ساعت 11:55 | 133.5K بازدید | 41 دیدگاه

ادای احترام امباپه به مسی: برنده 7 توپ طلا اینجاست!

تصاویر منتشر شده از رختکن پاری سن ژرمن در بازی شب گذشته نشانگر ادای احترام کیلیان امباپه به لیونل مسی است.

ادای احترام امباپه به مسی: برنده 7 توپ طلا اینجاست!

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن شب گذشته در آخرین دیدار این فصل لیگ فرانسه به مصاف کلرمون رفت و با نتیجه 2-3 برابر این تیم شکست خورد. 

این باخت باعث شد که بسیاری از بازیکنان بزرگی که قصد جدایی از این تیم دارند هم نتوانند با پیروزی در آخرین دیدار در ورزشگاه پارک دو پرنس با خاطره خوبی پاریس را ترک کنند. 

اتفاق تلخ دیگری که شب گذشته رخ داد این بود که هواداران پی اس جی حتی در آخرین بازی مسی با پیراهن این تیم هم حاضر نشدند به یکی از بزرگ‌ترین بازیکنان تاریخ فوتبال ادای احترام کنند و بار دیگر این بازیکن را هو کردند. 

اما به نظر می‌رسد که شرایط در رختکن پاری سن ژرمن کاملا متفاوت بود و ویدیوی منتشر شده از امباپه که درباره مسی حرف می‌زند نشان می‌دهد که او احترام خاصی برای این هم تیمی آرژانتینی‌اش قائل است. 

1883275

امباپه در این ویدیو مسی را نشان می‌دهد و می‌گوید: «لیونل مسی، هفت توپ طلا، او اینجاست، او اینجاست.» و مسی هم با لبخندی به پهنای صورت و رضایتی که در چهره‌اش دیده می‌شود به این هم تیمی جوانش نگاه می‌کند. 

پیش از این بسیاری گفته بودند که مسی و امباپه پس از فینال جام جهانی 2022 قطر با یکدیگر به مشکل خورده بودند اما به نظر می‌رسد که کدورت‌ها بین این دو نفر از بین رفته است.

دیدگاه‌ها