کد خبر : 1941892 | 14 خرداد 1402 ساعت 12:18 | 20.8K بازدید | 6 دیدگاه

آذری: شان و جایگاه سایپا لیگ برتر است

هافبک سابق استقلال که در این فصل در جمع نارنجی‌پوشان حضور داشت، مدعی شد می‌توانستند سهمیه لیگ برتر را کسب کنند.

آذری: شان و جایگاه سایپا لیگ برتر است

به گزارش “ورزش سه”، رضا آذری که به عنوان یکی از استعدادهای استقلال مطرح شده بود، این فصل در جمع سایپایی‌ها تلاش زیادی داشت تا تیمش را به لیگ برتر بازگرداند که در هفته پایانی از این اتفاق ناکام ماندند.

آذری درباره شرایط تیمش در فصلی که گذشت می‌گوید: فصل عجیبی داشتیم و متاسفانه در هفته پایانی از صعود بازماندیم. شایسته صعود بودیم و رقابت خوبی را دنبال کردیم. اما در نهایت به حق خودمان نرسیدیم. سایپا شایسته صعود بود و قطعا با برنامه ریزی و شرایط بهتر این اتفاق در فصل آتی رقم خواهد خورد.

وی ادامه داد: حریفان در لیگ دسته اول سخت و قدرتمند هستند. ۶-۷ تیم از روز اول تا پایان برای صعود می‌جنگیدند و کار سخت بود. با این حال جایگاه سایپا که قهرمانی لیگ و حضور در آسیا را تجربه کرده قطعا در لیگ یک نیست. تیمی که به بازیکن‌سازی معروف است و نفرات زیادی از آن حتی در جام جهانی اخیر و در قطر تجربه بازی در سایپا را داشتند.

هافبک گلزن و تاثیرگذار سایپا درباره آینده خودش نیز می‌گوید: قرارداد با این تیم تمام شده است. خیلی دوست داشتم با سایپا به لیگ برتر بیایم. تمامی بازیکنان ما زحمت کشیدند و تلاش کردند اما در نهایت به حق خودمان نرسیدیم. چند پیشنهاد هست اما هنوز فرصت زیادی مانده است. می‌خواهم تصمیم درستی بگیرم و بتوانم جایی باشم که جاه‌طلبی بزرگی را دنبال کند و به پیشرفتم نیز کمک کند.

وی درباره احتمال ادامه همکاری با سایپا گفت: چیزی مشخص نیست. سایپا مجموعه قابل احترامی است که قطعا اندازه آن در حد لیگ برتر است. فعلا اما تصمیمی نگرفتم و آرزوی قلبی‌ام اما بازگشت این تیم به سطح اول است. جایگاهی که به آن تعلق دارند. قطعا فصل آینده رقابت سخت‌تر هم خواهد شد اما مطمئنا با تصمیم و برنامه‌ریزی بهتر این تیم شانس اول برای رقم زدن این اتفاق خواهد بود.

دیدگاه‌ها