کد خبر : 1941913 | 14 خرداد 1402 ساعت 14:18 | 30.3K بازدید | 5 دیدگاه

جام سیتی به ستاره موسیقی انگلیس رسید (عکس)

التون جان، خواننده معروف انگلیسی، دیداری غیرمنتظره با بازیکنان منچسترسیتی داشت و قهرمانی در جام حذفی را به آنها تبریک گفت.

جام سیتی به ستاره موسیقی انگلیس رسید (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی شب گذشته در دیدار فینال جام حذفی انگلیس به مصاف منچستریونایتد رفت و با نتیجه 1-2 برابر این تیم به پیروزی رسید. 

این قهرمانی در کنار قهرمانی در لیگ برتر باعث شد که حالا آنها بی‌صبرانه منتظر دیدار فینال لیگ قهرمانان برابر اینتر باشند تا بتوانند رکورد جذاب فتح سه‌گانه در فصل 23-2022 را به ثبت برسانند. 

بازیکنان سیتی پس از برگزاری جشن قهرمانی در ورزشگاه ومبلی به فرودگاه لندن رفتند تا به منچستر برگردند که در آنجا با التون جان روبرو و بسیار هیجان زده شدند. 

1883317

این خواننده معروف انگلیسی که هوادار قدیمی و متعصب واتفورد است، برای دقایقی علاقه به تیم محبوبش را کنار گذاشت تا قهرمانی سیتی در جام حذفی انگلیس را به بازیکنان این تیم تبریک بگوید. 

التون جان عکس‌های بسیاری با بازیکنان این تیم و همچنین پپ گواردیولا گرفت و حتی جام قهرمانی را هم در دست گرفت تا عکسی به یادگار با این جام داشته باشد. او سپس به بازیکنان سیتی یادآوری کرد که «هفته دیگر جامی دیگر در پیش است» تا به نوعی برای آنها در فینال لیگ قهرمانان برابر اینتر آرزوی موفقیت کرده باشد.

دیدگاه‌ها