کد خبر : 1941920 | 14 خرداد 1402 ساعت 14:35 | 117.5K بازدید | 9 دیدگاه

تمجید خاص سرمربی فرانسه از ایران و کاپیتانش

سرمربی تیم ملی والیبال فرانسه گفت: ترکیب تیم ملی والیبال ایران از بازیکنان با تجربه و جوان تشکیل شده و سیدمحمد موسوی بازیکنی با تجربه و فوق­‌العاده است.

تمجید خاص سرمربی فرانسه از ایران و کاپیتانش

به گزارش "ورزش سه"، لیگ ملت‌های والیبال سال 2023 در گروه مردان از 16 خردادماه آغاز می‌شود و یکم مرداد با معرفی تیم‌های برتر به پایان خواهد رسید. تیم ملی والیبال ایران که پنجمین حضور خود را در این رقابت‌ها تجربه خواهد کرد.

ملی‌پوشان والیبال ایران امروز (یکشنبه 14 خرداد) در دیداری تدارکاتی به مصاف فرانسه رفتند که در نهایت با توافق سرمرببان طرفین دیدار دو تیم با نتیجه دو بر دو به پایان رسید.

آندره جیانی پس از این دیدار اظهار کرد: بازی خیلی خوبی بود و نخستین مسابقه تدارکاتی ما محسوب می‌شد. خوشحالم از این که فرصتی فراهم شد تا بازیکنانم را در طول رقابت محک زدم، خصوصا بازیکنان جوان تیم را. همانطور که آگاه هستید این دوره از رقابت­‌های لیگ ملت­‌های والیبال را در هفته نخست با بازیکنان جوان خود شروع می‌­کنیم و باید این جوانان در چنین دیدارهایی مورد بررسی قرار گیرند. تصور می‌­کنم که می­توانیم شروع خوبی در این رقابت‌­ها داشته باشیم.

1742332

وی در ادامه افزود: ایران نیز شرایطی مشابه تیم ما دارد. امسال در این تیم بازیکنان جوان بیشتری نسبت به سال گذشته حضور دارند. این دیدار دوستانه تفاوت­‌های زیادی با مسابقات رسمی در لیگ ملت­ها دارد. اما از سیستم تیمی، نحوه حملات و عملکرد پاسورها در تیم ملی والیبال ایران لذت بردم. همچنین دو قطر پاسور نحوه بازی کاملا متفاوتی دارند.

جیانی با تاکید بر این که تیم ملی والیبال ایران ترکیبی از بازیکنان با تجربه و جوان است، تصریح کرد: سیدمحمد موسوی بازیکنی با تجربه و فوق­‌العاده است. تصور می‌­کنم تیم ملی والیبال ایران در این فصل از رقابت‌­های لیگ ملت‌­های والیبال با ترکیب کنونی شانس بسیار خوبی برای درخشیدن دارد.

سرمربی تیم ملی والیبال فرانسه در پایان افزود: این عادت من است که در مسابقات دوستانه برای برقراری یک جو خوب و دوستانه پیش از آغاز بازی با سرمربی و بازیکنان تیم حریف گپ و گفت دارم. نهایتا همگی عضو یک خانواده بزرگ هستیم. در این جمع خانوادگی می­‌توانیم بیشتر گفت‌و‌گو کنیم.

دیدگاه‌ها