کد خبر : 1941922 | 14 خرداد 1402 ساعت 14:39 | 16.1K بازدید | 1 دیدگاه

جدیدترین بحران المپیک مارسی: سوشی‌گیت!

ایگور تودور، مربی مارسی، بعد از شکست تیمش به جای حضور در نشست خبری به یک رستوران ژاپنی رفت و همین مساله، واکنش زیادی را در شبکه‌های اجتماعی به دنبال داشت.

جدیدترین بحران المپیک مارسی: سوشی‌گیت!

به گزارش "ورزش سه"، تودور دوره مربیگری خود در مارسی را با باخت یک بر صفر در زمین آژاکسیو به پایان رساند. مربی کروات چند روز پیش از این مسابقه، گفته بود در پایان فصل از تیم خواهد رفت. او فصل را در حالی تمام کرد که تیمش در لیگ سوم شد و 12 امتیاز کمتر از پاری‌سن‌ژرمن قهرمان به دست آورد.

تودور بعد از مسابقه آخر فصل در نشست خبری حاضر نشد و هری ووکاس، دستیارش را به جای خود فرستاد تا به سوالات خبرنگاران پاسخ دهد. وقتی از او پرسیده شد، چرا تودور به نشست خبری نیامده، جواب داد: «نمی‌دانم، او را بعد از بازی ندیدم.»

- از باخت ناامید شده بود؟
«همیشه وقتی می‌بازی، عصبانی می‌شوی. به هر حال، برای ما فصل بدی نبود. فصل خوبی داشتیم. فوتبال هجومی به نمایش گذاشتیم، فوتبالی که در آن ریسک هم می‌کردیم. حالا هم فصل را تمام کرده‌ایم و به استراحت نیاز داریم.»

در بین خبرنگاران حاضر در نشست خبری یک خبر پیچید که تودور به جای حضور در نشست خبری، به مغازه‌ای که کنار اتوبوس باشگاه بوده رفته تا سوشی بخورد. این خبر به سرعت به گوش هواداران مارسی رسید و آنها در شبکه‌های اجتماعی با این مساله شوخی کردند.

1883327

در توییتر یک "گیف" دست به دست شد که در آن عکس تودور در کنار سوشی و اتوبوس تیم بود و صدایی روی آن می‌گفت: «سوشی دوست دارم».

دیدگاه‌ها