کد خبر : 1941925 | 14 خرداد 1402 ساعت 15:07 | 37.2K بازدید | 6 دیدگاه

انتقاد لوو از بایرنی‌ها: این چه وقت اخراج کردن بود!

یواخیم لوو، مربی سابق تیم ملی آلمان، در یک مصاحبه گفت از زمان‌بندی اخراج مدیران بایرن تعجب کرده و تاکید کرد از تیم ملی برزیل پیشنهاد نداشته است.

انتقاد لوو از بایرنی‌ها: این چه وقت اخراج کردن بود!

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ دو روز قبل از مسابقه بسیار حساس با کلن تصمیم گرفت اولیور کان و حسن صالح‌حمیدزیچ را برکنار کند. "بیلد" در جریان بازی این خبر را فاش کرد و باشگاه بایرن هم کمی پس از سوت پایان دیدار، آن را رسما اعلام کرد.

لوو در این باره گفت: «چیزی که من را غافلگیر کرد، زمان اخراج آنها بود؛ یعنی دو روز قبل از بازی سرنوشت‌ساز جلوی کلن. این خبر قبل از بازی درز پیدا کرد و از منظر یک مربی، به نظرم کار پر ریسکی بود.»

آیا یواخیم لوو فکر می‌کند حالا توماس توخل بیشتر درگیر برنامه‌ریزی برای تیم خواهد بود؟ «گفتن ندارد که مربی از نزدیک درگیر برنامه‌ریزی برای خرید و فروش بازیکن است. او است که باید با بازیکنان کار کند. در حالت ایده‌آل باید آدم‌ها با هم کار کنند و سر یک مسئله به توافق برسند. در نهایت، حرف مربی همیشه وزن زیادی دارد.»

1883332

آیا لوو به زودی روی نیمکت مربیگری برمی‌گردد؟ «من بازنشسته نشده‌ام.» او فاش کرد تاکنون چند پیشنهاد هم داشته است، اما افزود: «برایم مهم بود یک مدتی از فوتبال فاصله بگیرم. الان توی ذهنم یک سری ایده‌ها و برنامه‌ها دارم. چندتایی هم پیشنهاد داشته‌ام. ولی فقط وقتی یک کاری را انجام می‌دهم که صددرصد قانع شده باشم و بتوانم در آن تیم تغییر ایجاد کنم.»

اما او مربی برزیل نخواهد شد: «هیچ تماسی با برزیل نداشته‌ام. می‌توانم هر دو کار (باشگاه و تیم ملی) را تصور کنم. در باشگاه مسلما می‌توانم هر روز با بازیکنان کار کنم که همیشه از آن خیلی لذت برده‌ام.»

دیدگاه‌ها