کد خبر : 1941933 | 14 خرداد 1402 ساعت 16:23 | 41.1K بازدید | 11 دیدگاه

واکنش دوناروما به هو شدن مسی: توجهی نکردیم

جان‌لوییجی دوناروما، دروازه‌بان پاری‌سن‌ژرمن در واکنش به هو شدن هم‌تیمی‌هایش، به ویژه مسی، گفت که سرگرم جشن گرفتن بوده‌اند و توجهی به هو شدن نکرده‌اند.

واکنش دوناروما به هو شدن مسی: توجهی نکردیم

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته پاری‌سن‌ژرمن بعد از باخت خانگی مقابل کلرمون، جشن قهرمانی برگزار کرد. در این مراسم چند بازیکن از جمله لیونل مسی هو شدند. البته مسی -که قرار است از پاریسی‌ها جدا شود- قبل، حین و بعد از بازی توسط بخش بزرگی از هواداران حاضر در پارک دو پرنس هو شد.

کریستف گالتیه، مربی تیم هم توسط طرفداران تیم هو شد و حتی زودتر از بقیه جشن درون زمین را ترک کرد. در مقابل، کیلیان امباپه، مارکو وراتی و مارکینیوش بیش از بقیه تشویق شدند، همچنین اسطوره‌های باشگاه مثل رای، داوید ژینولا و بلیز ماتوئیدی که پیام تبریک‌شان قبل از اهدای جام روی نمایشگر ورزشگاه نقش بست، به شدت تشویق شدند.

جان‌لوییجی دوناروما، دروازه‌بان پاری‌سن‌ژرمن در واکنش به هو شدن اعضای تیم گفت: «راستش اصلا توجهی به آن نمی‌کردیم. فقط خوشحال بودیم که جشن می‌گیریم. هواداران همیشه از ما حمایت کرده‌اند، حتی وقتی شکست خورده‌ایم. این از همه چیز مهم‌تر است.

1883345

(در مورد واکنش هواداران) آن‌ها را درک می‌کنم. ما بازی‌های خیلی زیادی را باختیم. چهار مسابقه لیگ را در خانه باختیم. این نباید اتفاق می‌افتاد. این فصل از نظر روحی و روانی کمبود داشتیم.»

دروازه‌بان تیم ملی ایتالیا همچنین مربی‌اش را ستود ولی گفت، مطمئن نیست که کریستف گالتیه در تیم می‌ماند یا نه: «این سوالی نیست که من بتوانم جواب بدهم. امیدوارم بماند چون مربی بزرگی است که هنوز خیلی کارها از دستش برمی‌آید. این فصل خیلی مشکلات داشتیم.»

دیدگاه‌ها