کد خبر : 1941937 | 14 خرداد 1402 ساعت 17:25 | 60K بازدید | 41 دیدگاه

حد خودتان را بدانید، هیلزبورو خط قرمز است

فوران خشم لیورپول از پیراهن یک هوادار یونایتد

یک هوادار منچستریونایتد که در فینال جام حذفی انگلیس با پیامی توهین‌آمیز درباره فاجعه‌ هیلزبورو جنجالی شده بود دستگیر شد.

فوران خشم لیورپول از پیراهن یک هوادار یونایتد

به گزارش "ورزش سه"، در روزی که منچستریونایتد در فینال جام حذفی انگلیس مقابل منچسترسیتی 2-1 شکست خورد و یک جام را از دست داد یکی از هواداران این تیم به خاطر پیراهنی که با آن در استادیوم ومبلی حضور پیدا کرده بود خبرساز شد و خشم شدید هواداران لیورپول را برانگیخت.

عکس‌های این هوادار یونایتد که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد او را در حالی نشان می‌داد که پیراهن دوم تیمش را به تن دارد. پشت پیراهن او اما شماره 97 و کلمات "کافی نیست" درج شده بود. این عدد و نوشته توهین مستقیم به فاجعه هیلزبورو است. فاجعه‌ای که داغ آن همچنان در بندر لیورپول تازه است.

عدد 97 به تعداد لیورپولی‌هایی اشاره دارد که در فاجعه فیلزبورو در سال 1989 جان خود را از دست داده بودند.

1883354

این تصاویر خشم هواداران لیورپول را برانگیخت و عده زیادی از آنها خواهان برخورد با این هوادار یونایتد شدند و حتی تهدید کردند که با این فرد تسویه‌حساب خواهند کرد. پلیس شهر لندن امروز اعلام کرد هوادار مورد اشاره را دستگیر کرده است.

در اطلاعیه منتشر شده از طرف پلیس پایتخت انگلیس چنین آمده است: "ما از این اتفاق باخبریم و در همکاری فعال با مامورین امنیتی استادیوم ومبلی این فرد را دستگیر کردیم. او به اتهام بر هم زدن نظم عمومی دستگیر شده و در بازداشت است".

1883355

علاوه بر هواداران لیورپول، انجمن حمایت از بازماندگان هیلزبورو هم در این باره بیانیه‌ای منتشر کرد و ضمن تشکر از اتحادیه فوتبال، پلیس لندن و ماموران امنیتی ومبلی برای اینکه شخص مورد نظر را به سرعت شناسایی و دستگیر کردند ابراز امیدواری کرد که این برخورد باعث بشود که دیگران به دنبال تکرار چنین توهین‌هایی با فاجعه هیلزبورو نباشند.

دیدگاه‌ها