کد خبر : 1941939 | 14 خرداد 1402 ساعت 17:39 | 28.9K بازدید | 20 دیدگاه

انتخاب پی‌اس‌جی برای جانشینی گالتیه: زوج ناگلزمان-آنری

مالکان قطری پاری‌سن‌ژرمن دوست دارند یولیان ناگلزمان را به عنوان سرمربی و تیری آنری را به عنوان کمک مربی جدید تیم استخدام کنند تا هدایت ستاره‌هایی مثل امباپه و نیمار را برعهده بگیرند.

انتخاب پی‌اس‌جی برای جانشینی گالتیه: زوج ناگلزمان-آنری

به گزارش "ورزش سه"، یولیان ناگلزمان جدی‌ترین گزینه برای مربیگری در پاری‌سن‌ژرمن است. او که در ماه مارس از هدایت بایرن مونیخ برکنار شد، هم‌اکنون بدون تیم است و خودش هم مشتاق است تا چالش جدیدی را آغاز کند.

گفته می‌شود که بین ناگلزمان با مدیران قطری مذاکرات اولیه انجام شده و برای برگزار دور جدیدی از گفتگوها نیز برنامه‌ریزی شده است. ظاهرا قطری‌ها خیلی دوست دارند تیری آنری، ستاره سابق آرسنال و تیم ملی فرانسه در بین دستیاران ناگلزمان باشد.

مربی سابق بایرن مونیخ با آنری مذاکره کرده و آنری برای کار در پی‌اس‌جی تمایل نشان داده است.  ملاقات بین این دو مربی، علاقه پاریسی‌ها به استخدام ناگلزمان را بیشتر هم کرده است. حالا باشگاه فرانسوی و مدیران قطری‌اش به دنبال این هستند تا هرچه زودتر با مربی آلمانی به توافق برسند و او کارش در این تیم را آغاز کند.

1883362

کریستف گالتیه، مربی فعلی پی‌اس‌جی، به احتمال زیاد در جریان باخت 3 بر 2 دیروز مقابل کلرمون برای آخرین بار روی نیمکت تیم نشست و به زودی خبر برکناری او منتشر خواهد شد.

دیدگاه‌ها