کد خبر : 1941941 | 14 خرداد 1402 ساعت 18:02 | 6.1K بازدید | 1 دیدگاه

تکذیب شد: مانچینی با ناپولی مذاکره نکرده است

فدراسیون فوتبال ایتالیا به سرعت شایعه تماس ناپولی با روبرتو مانچینی را تکذیب کرد. گفته می‌شد ناپولی قصد دارد مانچینی را به عنوان سرمربی جدید تیم انتخاب کند.

تکذیب شد: مانچینی با ناپولی مذاکره نکرده است

به گزارش "ورزش سه"، بعد از اینکه لوچانو اسپالتی تصمیم گرفت یک سال از فوتبال دور بماند و استراحت کند، اکنون قهرمان ایتالیا دنبال یک مربی جدید می‌گردد. در این بین گزینه‌های متعددی مطرح شده‌اند اما امروز روزنامه کوریره دلو اسپورت، چاپ رم، گزارش کرد که آئورلیو دی‌لورنتیس، رییس ناپولی، شخصا با روبرتو مانچینی تماس گرفته تا مربیگری باشگاه را به او پیشنهاد کند.

مقامات فدراسیون فوتبال ایتالیا ابتدا با مانچینی تماس گرفتند و سپس تکذیبیه این خبر را روی آنسا، خبرگزاری رسمی ایتالیا، منتشر کردند. در این بیانیه آمده است: «سرمربی تیم ملی ایتالیا، روبرتو مانچینی، هیچ تماسی از آئورلیو دی‌لورنتیس یا نماینده‌هایش برای نشستن روی نیمکت ناپولی نداشته است.

1883367

ما در این باره با مربی حرف زده‌ایم و او تا سال 2026 با آتزوری قرارداد دارد.» مانچینی از ماه می 2018 روی نیمکت ایتالیا نشسته و با این تیم یورو 2020 را برد و دو بار هم به جمع چهار تیم نهایی لیگ ملت‌ها راه پیدا کرد، اگرچه نتوانست به مرحله نهایی جام جهانی قطر راه پیدا کند.

پیش‌تر گفته می‌شد لوییس انریکه بخت اصلی جانشینی اسپالتی است، اما رییس ناپولی گفت این مربی اسپانیایی ترجیح می‌دهد در لیگ برتر انگلیس مربیگری کند.

دیدگاه‌ها