کد خبر : 1941943 | 14 خرداد 1402 ساعت 18:30 | 45.8K بازدید | 6 دیدگاه

گل فصل لیگ برتر را قهرمان خورد (عکس)

خولیو انکیسو، وینگر پاراگوئه‌ای برایتون، جایزه بهترین گل فصل لیگ برتر انگلیس را به خاطر گل تماشایی‌‌ای که وارد دروازه منچسترسیتی کرده بود دریافت کرد.

گل فصل لیگ برتر را قهرمان خورد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، جایزه بهترین گل فصل لیگ برتر انگلیس به گلی تعلق گرفت که خولیو انکیسو، ستاره برایتون، روز 24 مه (4 خرداد) در یک دیدار عقب‌افتاده از هفته سی و دوم این لیگ وارد دروازه منچسترسیتی کرد. این اولین بار است که جایزه بهترین گل فصل لیگ برتر به یک بازیکن برایتون تعلق می‌گیرد.

ویدئو: 301748

دو تیم در حالی به مصاف هم رفتند که منچسترسیتی قهرمانی‌اش را قطعی کرده بود. شاگردان دی‌زربی ابتدا با گلی که از فیل فودن دریافت کردند عقب افتادند، اما در دقیقه 38 مسابقه خولیو انکیسو گلی تماشایی به ثمر رساند تا کار به تساوی کشیده شود. بازی در حالی با تساوی 1-1 به پایان رسید که شاگردان روبرتو دی‌زربی 2 گل مردود هم به ثمر رساندند. تک گل پذیرفته شده آنها نیز به زیباترین شکل ممکن به ثمر رسید.

1883370

انکیسو پشت محوطه جریمه سیتی صاحب توپ شد و بعد از اینکه آن را روی پای راست خود جفت و جور کرد، دروازه را هدف گرفت. استفان اورتگا که در این بازی جانشین ادرسون شده بود شانسی برای مهار این توپ نداشت و شوت زیبای وینگر برایتون درست در گوشه دروازه جای گرفت تا میزبان نیمه اول را بازنده راهی رختکن نشود.

1883371
1883372

این وینگر اهل پاراگوئه تابستان گذشته از باشگاه لیبرتاد کشورش به برایتون پیوست و در این فصل چهار گل در لیگ برتر برای مرغ‌های دریایی به ثمر رساند و دو پاس گل داد. علاوه بر گل تماشایی او به منچسترسیتی که گل برتر این فصل شد انکیسو در ماه آوریل هم در دیدار مقابل چلسی گل پیروزی‌بخش تیمش را به شکلی تماشایی به ثمر رساند.

این ستاره پاراگوئه‌ای تنها 19 سال سن دارد و گل‌های تماشایی‌ای که در اولین فصل حضورش برای برایتون به ثمر رسانده او را بین هواداران به شدت محبوب کرده است. او بعد از گلزنی به منچسترسیتی گفته بود: "مقابل چلسی هم گل مشابهی زدم، ولی این یکی به نظرم بهتر بود چون جلوی هواداران خودمان بود. خوشحالم که در استادیوم خودی چنین گلی زدم".

1883373

دیدگاه‌ها