کد خبر : 1941946 | 14 خرداد 1402 ساعت 18:42 | 18.5K بازدید | 20 دیدگاه

لیست تیم ملی نشان می‌دهد که…

حاج‌صفی: هرکسی در باشگاه خوب بود، دعوت شد

احسان حاج‌صفی از حضور چهره‌های جدید در تیم‌ملی ابراز خوشحالی کرد.

حاج‌صفی: هرکسی در باشگاه خوب بود، دعوت شد

به گزارش "ورزش سه"، احسان حاج‌صفی، کاپیتان تیم ایران، در حاشیه تمرین امروز تیم‌ملی در گفت‌وگو با خبرنگاران پیرامون اردو گفت: کمپ فکر کنم ۴ روزه را در پیش داریم و یک سری بازیکنان جدید دعوت شدند که برایشان آرزوی موفقیت دارم. امیدوارم که سالیان سال در خدمت تیم‌ملی باشند و پیراهن تیم‌ملی را بپوشند.

او راجع به تورنمنت کافا عنوان کرد: تورنمنت بدی نیست و تورنمنت خوبی خواهد شد. تیم‌های خوبی هستند از جمله عمان و ازبکستان و فکر کنم شرایط خوبی برای ما باشد. امیدوارم آنجا قهرمانی را استارت بزنیم و در جام ملت‌ها هم قهرمان شویم.

حاج‌صفی در خصوص فرم خوب باشگاهی و انتقال آن به تیم‌ملی اظهار داشت: خدا را شکر بعد از جام جهانی که وارد باشگاه شدم، بهترین شرایط را داشتم. الان هم در خدمت تیم‌ملی هستم و اگر کادرفنی صلاح بدانند بازی می‌کنم و سعی می‌کنم بهترین عملکرد را داشته باشم.

او با اشاره به حضور نفرات جدید توضیح داد: این نشان می‌دهد کادرفنی لیگ را در نظر دارد و همه بازی‌ها را نگاه می‌کند و بین تیم‌های بالا و پایین جدول فرقی نگذاشته‌اند. فکر می‌کنم هرکسی که در تیم باشگاهی مثمرثمر بوده و نمرات مثبت خوبی داشته، به تیم‌ملی دعوت شده است.

دیدگاه‌ها