کد خبر : 1941949 | 14 خرداد 1402 ساعت 18:45 | 36K بازدید | 6 دیدگاه

مهمانان فرمول یک از راننده‌ها جذاب‌تر بودند! (عکس)

نیمار، کیلیان امباپه، روبرت لواندوفسکی، سرژ گنابری، میسون مونت و چند ستاره دیگر دنیای فوتبال امروز برای تماشای گراندپری اسپانیا در شهر بارسلون حضور یافتند و توجه‌ها را به خود جلب کردند.

مهمانان فرمول یک از راننده‌ها جذاب‌تر بودند! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، عده زیادی از ستاره‌های دنیای فوتبال امروز برای تماشای رقابت گراندپری اسپانیا در سری رقابت‌های فرمول یک در شهر بارسلون حضور داشتند و توجه هواداران اتومبیلرانی که در پیست برگزاری مسابقه بودند را به خود جلب کردند.

بزرگترین ستاره حاضر در گراندپری بارسلون بدون شک کیلیان امباپه بود که چند ساعت بعد از آخرین بازی تیمش در لیگ یک فرانسه و به پایان بردن فصل با قهرمانی، در کنار هم‌تیمی‌اش، نیمار، برای تماشای این مسابقه به اسپانیا آمده بود.

1883378

سه بازیکن چلسی، ریس جیمز، میسون مونت و بن چیلول و سرژ گنابری از بایرن مونیخ از دیگر ستاره‌های فوتبالی حاضر در این مسابقه بودند. علاوه بر این ستاره‌ها که از کشورها و شهرهایی دیگر خود را به بارسلون رسانده بودند یک ستاره بارسا روبرت لواندوفسکی هم در سکوهای پیست دیده شد.

1883379

این ستاره‌های فوتبال را تیم فرمول یک ردبول برای تماشای گراندپری بارسلون دعوت کرده بود. در فهرست اسامی دعوت شده‌ها به جز بازیکنانی که در بالا به آنها اشاره شده بود نام ترنت الکساندر آرنولد از لیورپول و آیمریک لاپورت از منچسترسیتی هم دیده می‌شود.

گراندپری اسپانیا از امروز آغاز شده است. مسابقه را مکس فرستاپن هلندی که هوادار سرسخت تاتنهام است آغاز می‌‌کند. بیشتر فوتبالیست‌ها با توجه به پایان چندین لیگ بزرگ اروپایی با خیال راحت برای تماشای این مسابقه به بارسلون سفر کردند، اما هفته گذشته درحالی‌که لیگ یک فرانسه هنوز به پایان نرسیده بود، حضور نیمار در گراندپری موناکو جنجالی شد و عصبانیت پاری سن ژرمن از ستاره برزیلی را به دنبال داشت. نیمار علاقه شدیدی به اتومبیلرانی دارد و در بسیاری از گراندپری‌ها به عنوان تماشاچی یا مهمان تیم‌ها حضور داشته است.

1883380
1883381

دیدگاه‌ها