کد خبر : 1941954 | 14 خرداد 1402 ساعت 19:16 | 25.6K بازدید | 17 دیدگاه

چند دقیقه تا آخرین بازی بنزما در رئال: خداحافظ KB9

با اعلام ترکیب رسمی رئال مادرید برای بازی امشب مقابل اتلتیک بیلبائو، نام کریم بنزما به عنوان کاپیتان به چشم می‌خورد. این بازی خداحافظی ستاره فرانسوی با رئال خواهد بود.

چند دقیقه تا آخرین بازی بنزما در رئال: خداحافظ KB9

به گزارش "ورزش سه"، بعد از تایید جدایی کریم بنزما از رئال مادرید دقایقی پیش با انتشار ترکیب اصلی سفیدپوشان برای دیدار امشب مقابل اتلتیک بیلبائو مشخص شد بنزما با بازوبند کاپیتانی از ابتدا در میدان خواهد بود.

به این ترتیب، آخرین بازی رئال در فصل جاری، حکم آخرین بازی بنزما با پیراهن لوس بلانکوس را خواهد داشت و کاپیتان فرانسوی رئال امشب در برنابئو این فرصت را خواهد داشت که با هواداران خداحافظی کند.

روزنامه مارکا می‌گوید به احتمال زیاد در دقیقه 9 دیدار امشب هواداران همگی از صندلی‌های خود بلند خواهند شد و به تشویق بنزما خواهند پرداخت. هنوز مشخص نیست که آیا در این دقیقه بازی متوقف می‌شود تا بنزما بتواند در مراسمی ویژه با هواداران خداحافظی کند یا نه.

از این گذشته، ساعتی پیش از شروع دیدار رئال مقابل اتلتیک بیلبائو، باشگاه رئال مادرید ویدیویی برای خداحافظی با کریم بنزما منتشر کرد. این ویدیو بهترین گل‌های ستاره فرانسوی با پیراهن این تیم را به نمایش می‌گذارد. رئال در پستی که در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده در کنار انتشار این ویدیوی خطاب به شماره 9 فرانسوی‌اش نوشت: "KB9 یعنی گل، خداحافظ کریم".

1883389

رئال مادرید پیش از این در بیانیه‌ای به مناسبت جدایی بنزما نوشته بود: "کریم بنزما در سال 2009 به باشگاه رئال ماردید آمد، زمانی که تنها 21 سال داشت و به بازیکنی کلیدی در دوران طلایی تاریخ ما تبدیل شد. او در طول 14 فصلی که از آرم این باشگاه دفاع کرد و پیراهن رئال را به تن داشت توانست 25 جام به دست آورد و رکوردی را در رئال به ثبت برساند: پنج لیگ قهرمانان، پنج جام جهانی باشگاه‌ها، چهار سوپرجام اروپا، چهار لالیگا، سه جام حذفی و چهار سوپرجام اسپانیا.

ترکیب اعلام شده رئال مادرید برای بازی مشب مقابل اتلتیک بیلبائو از این قرار است، کریم بنزما و 10 بازیکنی که شانس را این را پیدا کردند که در آخرین بازی‌اش در کنار او باشند: کورتوا، کارواخال، میلیتائو، ناچو، کروس، کاماوینگا، سبایوس، وینیسیوس جونیور، رودریگو، رودیگر، کریم بنزما.

1883390

دیدگاه‌ها