کد خبر : 1941962 | 14 خرداد 1402 ساعت 20:03 | 38K بازدید | 7 دیدگاه

کاپیتان 37 ساله سویا: بهترین بازیکن فصل لیگ اروپا

خسوس ناواس، کاپیتان سویا، به عنوان بهترین بازیکن فصل لیگ اروپا انتخاب شد. او با تیمش فاتح این فصل از لیگ اروپا شده بود.

کاپیتان 37 ساله سویا: بهترین بازیکن فصل لیگ اروپا

به گزارش "ورزش سه"، خسوس ناواس، کاپیتان کهنه‌کار سویا، در هفته گذشته افتخارات زیادی به دست آورده است. او به همراه تیمش فاتح لیگ اروپا شد و این جام را برای چهارمین بار به عنوان کاپیتان سویا بالای سر برد.

در حالی که خسوس ناواس در خیابان‌های سویل مشغول جشن گرفتن قهرمانی اروپایی با هواداران بود خبر خوش دیگری دریافت کرد: دعوت شدن به تیم ملی اسپانیا. او حالا در 37 سالگی بار دیگر به تیم ملی کشورش برگشته است. امروز هفته درخشان این بازیکن کهنه‌کار کامل شد و یوفا نام خسوس ناواس را به عنوان بهترین بازیکن فصل لیگ اروپا اعلام کرد.

1883395

یوفا در بیانیه‌‌ای انتخاب ناواس به عنوان بهترین بازیکن لیگ اروپا را به این شکل اعلام کرد: "هیئت بررسی تکنیکی یوفا بعد از بررسی‌های مفصل، خسوس ناواس را به عنوان بهترین بازیکن فصل 23-2022 لیگ اروپا انتخاب کرد. این بازیکن 37 ساله در دوران فوتبالی طولانی و پرافتخارش همیشه فوتبالیستی در سطح بالا بوده و در این فصل با فتح لیگ اروپا برای چهارمین بار به عنوان بهترین بازیکن تورنمنت معرفی می‌شود."

در تیم منتخب لیگ اروپا که توسط اروپا معرفی شده 4 بازیکن سویا حضور دارند. علاوه بر ناواس یاسین بونو، دروازه‌بان مراکشی و قهرمان سویا در ضربات پنالتی فینال، مارکوس آکونیا و ایوان راکیتیچ به تیم منتخب این تورنمنت راه یافته‌اند.

دیدگاه‌ها