کد خبر : 1941966 | 14 خرداد 1402 ساعت 20:43 | 17.9K بازدید | 0 دیدگاه

رسمی: سرمربی موناکو سهمیه نگرفت و اخراج شد

موناکو اعلام کرد فیلیپ کلمنت، سرمربی‌ تیم اول این باشگاه، به دلیل ناکامی در کسب سهمیه اروپایی اخراج شده است.

رسمی: سرمربی موناکو سهمیه نگرفت و اخراج شد

به گزارش "ورزش سه"، دیشب با پایان فصل لیگ یک فرانسه، موناکو در رتبه ششم جدول قرار گرفت و با اختلافی اندک نتوانست سهمیه لیگ کنفرانس یا لیگ اروپا را به دست بیاورد.

موناکو دیشب در هفته آخر لیگ یک در خانه‌اش میزبان تولوز بود و با نتیجه 2-1 شکست خورد تا در نهایت این فصل را با قرار گرفتن در رتبه ششم جدول به پایان برساند. موناکو در نهایت 65 امتیازی شد و لیل با 67 امتیاز در رتبه پنجم قرار گرفت و به لیگ کنفرانس راه یافت. رن هم با 68 امتیاز توانست به لیگ اروپا راه پیدا کند.

1883410

دقایقی پیش باشگاه موناکو با انتشار اطلاعیه‌ای رسمی اعلام کرد سرمربی خود فیلیپ کلمنت بلژیکی را اخراج کرده است. جانشین این مربی 49 ساله هنوز اعلام نشده است.

در روزهای گذشته گزارش‌های زیادی در رسانه‌های فرانسوی مدعی بودند جسی مارش، سرمربی سابق لیدز به احتمال زیاد فصل آینده روی نیمکت موناکو خواهد نشست. او تا ماه فوریه هدایت لیدز را بر عهده داشت که در نهایت اخراج شد و جای خود را به سم آلاردایس داد.

کلمنت در ژانویه 2022 سکان هدایت موناکو را از نیکو کوواچ دریافت کرد. این مربی بلژیکی از آن زمان تا امروز با تیمش 73 بازی رسمی انجام داده و 73 امتیاز به دست آورده است. موناکو فصل را با رتبه ششم لیگ یک به پایان برد و فصل آینده در هیچ رقابت اروپایی حضور نخواهد داشت.

1883411

دیدگاه‌ها