کد خبر : 1941968 | 14 خرداد 1402 ساعت 21:04 | 112.8K بازدید | 23 دیدگاه

ناراحتی امباپه از پی‌اس‌جی: به من هیچ ربطی ندارد!

کیلیان امباپه صحبت‌هایی درباره شرایط پاری سن ژرمن مطرح کرد که به نظر می‌رسد نشان دهنده ناراحتی او از عملکرد باشگاه است.

ناراحتی امباپه از پی‌اس‌جی: به من هیچ ربطی ندارد!

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن، قهرمان لیگ یک فرانسه، دیشب در آخرین بازی این فصل در خانه مقابل کلرمون 3-2 شکست خورد.

اما کیلیان امباپه در این مسابقه بیست و نهمین گل فصل خود را به ثمر رساند تا برای پنجمین سال پیاپی بهترین گلزن لیگ یک فرانسه شود. شاگردان کریستوف گالتیه پیش‌تر قهرمانی‌شان را قطعی کرده بودند و با وجود باخت مقابل کلرمون برای دومین سال پیاپی قهرمان لیگ فرانسه شدند.

امباپه امروز در مصاحبه‌ای با کانال پلاس صحبت‌هایی مطرح کرد که به نظر می‌رسد از نارضایتی او از شرایط باشگاه حکایت دارد. ستاره فرانسوی در این مصاحبه گفت: "من از پی‌اس‌جی برای فصل آینده چه انتظاری دارم؟ هیچی. من هیچ انتظاری از پاری سن ژرمن ندارم. فقط اینجا هستم که بازی کنم. من هنوز قرارداد دارم و کارم بازی کردن است. باشگاه هر کاری از دستش برآید انجام خواهد داد. من از باشگاه راضی‌ام و بقیه چیزها به من ربطی ندارد."

1883416

از صحبت‌های امباپه به نظر می‌رسد او از جدایی چندین نفر از ستاره‌های بزرگ باشگاه مثل لیونل مسی و سرخیو راموس ناراحت است و احساس می‌کند فصل آینده پی‌اس‌جی فاقد توان لازم برای درخشش در رقابت‌هایی مثل چمپیونزلیگ خواهد بود.

علاوه بر رسمی شدن جدایی مسی و راموس صحبت‌هایی درباره جدا شدن نیمار و انتقال او به منچستریونایتد وجود دارد. آینده نیمکت تیم هم در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و بعید به نظر می‌رسد کریستوف گالتیه فصل آینده هم هدایت پی‌اس‌جی را در دست داشته باشد.

1883417

دیدگاه‌ها