کد خبر : 1941972 | 14 خرداد 1402 ساعت 21:40 | 38.9K بازدید | 26 دیدگاه

خداحافظی بنزما کامل شد: آخرین گل کریم در برنابئو

کریم بنزما در آخرین بازی خود با پیراهن رئال مادرید از روی نقطه پنالتی گلزنی کرد تا دیدار رئال مقابل اتلتیک بیلبائو با تساوی 1-1 دنبال شود.

خداحافظی بنزما کامل شد: آخرین گل کریم در برنابئو

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید از دقایقی پیش در هفته آخر لالیگا در خانه خود به مصاف اتلتیک بیلبائو رفته است. این بازی برای رئال اهمیت زیادی دارد چرا که در صورت لغزش سفیدپوشان احتمال اینکه رئال رتبه دوم جدول را به اتلتیکو مادرید واگذار کند وجود دارد.

اما دیدار امشب از جهت دیگری هم برای رئالی‌ها مهم است. این دیدار حکم بازی خداحافظی کریم بنزما را دارد که به صورت رسمی از رئال جدا شده و برای آخرین بار با پیراهن این تیم در میدان حضور دارد.

رئال که در نیمه اول شاهد از دست رفتن یک پنالتی برای بیلبائو شده بود در دقایق اولیه این نیمه دروازه‌اش را توسط اویهان سانست باز شده دید.


در دقیقه 71 رئال صاحب یک ضربه آزاد شد. ارسال اول به درون محوطه جریمه را بازیکنان بیلبائو دفع کردند اما توپ را رئالی‌ها جمع کرده و دوباره به محوطه جریمه حریف برگرداندند. میلیتائو و یوری برای نبرد هوایی تلاش کردند و مدافع برزیلی رئال در حالی که صورتش را گرفته بود به زمین افتاد. داور بلافاصله نقطه پنالتی را نشان داد. بنزما که بازی آخرش با پیراهن رئال را پشت سر می‌گذاشت پشت توپ ایستاد و با خونسردی مثال زدنی توپ را به وسط دروازه اونای سیمون کوبید تا کار به تساوی کشیده شود.  

188342618834271883428

دیدگاه‌ها