کد خبر : 1941974 | 14 خرداد 1402 ساعت 21:42 | 73.5K بازدید | 39 دیدگاه

به مقصد قائمشهر و حضور در آسیا

فوری: مهدی رحمتی از آلومینیوم جدا شد

مهدی رحمتی سرمربی آلومینیوم به صورت توافقی از این تیم جدا شد.

فوری: مهدی رحمتی از آلومینیوم جدا شد

به گزارش "ورزش سه"، اخبار و شایعاتی که طی روزهای اخیر در مورد مهدی رحمتی منتشر شده بود، رنگ واقعیت به خود گرفت. سیدمهدی رحمتی پس از یک فصل و نیم حضور در اراک، سرانجام این باشگاه را ترک کرد تا احتمالا او را در شمال کشور ببینیم.

سرمربی جوان آلومینیوم اراک که زمستان 1400 جانشین رسول خطیبی شده بود، فصل را با این تیم در رتبه هشتم جدول رده‌بندی به پایان رساند و در رقابت‌های جام حذفی نیز تا دیدار فینال پیش رفت ولی در گام آخر مغلوب تیم نساجی شد.

رحمتی در این فصلی که سپری شد، به حضورش در آلومینیوم ادامه داد و با این تیم در رده هشتم قرار گرفت. تیم او توانست با دریافت فقط 15 گل، یکی از بهترین خطوط دفاعی لیگ را به خود اختصاص دهد و تنها در 6 مسابقه تن به شکست داد.

1807499

با وجود اینکه رحمتی جلسات مختلفی را با مدیران باشگاه اراکی برگزار کرد و حتی لیست ورود و خروج خود را تحویل مدیران داد، اما در نهایت به دلیل برخی مسائل و مشکلات موجود، به صورت توافقی از این تیم جدا شد تا به دوران حضورش در اراک پایان دهد.

گفته می‌شود که مهدی رحمتی یکی از گزینه‌های اصلی مدیران نساجی برای حضور در این باشگاه است. در صورت توافق میان طرفین، این سرمربی جوان در فصل بعدی لیگ برتر و البته لیگ قهرمانان آسیا، وظیفه هدایت قائمشهری‌ها را برعهده خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها