کد خبر : 1943033 | 20 خرداد 1402 ساعت 08:15 | 30K بازدید | 31 دیدگاه

آزاد و قانع است، سابقه کار با جوانان را دارد

این کُدها شما را به سرمربی جدید آلومینیوم می‌رساند

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک اعلام کرد که چند گزینه برای هدایت این تیم دارند اما هنوز به جمع‌بندی نرسیدند.

این کُدها شما را به سرمربی جدید آلومینیوم می‌رساند

به گزارش "ورزش سه"، آلومینیوم اراک یکی از تیم‌هایی است که هنوز سرمربی جدید خود برای فصل آینده لیگ برتر را انتخاب نکرده است‌. اراکی‌ها بعد از جدایی سیدمهدی رحمتی با چند مربی وارد مذاکره شدند و قرار است به زودی از بین آنها انتخاب نهایی را انجام بدهند.

رجاییان مدیرعامل باشگاه آلومینیوم در این خصوص بدون آنکه نامی از کسی ببرد‌ در گفت‌وگو با برنامه شب‌های فوتبالی کدهایی را درباره خصوصیات سرمربی بعدی این تیم ارائه کرد‌.

او گفت: نمی‌خواهم اسمی از کسی ببرم اما سرمربی جدید ما باید چند آیتم را داشته باشد. یکی اینکه با بودجه نه چندان بالای باشگاه کنار بیاید و سیاست‌های باشگاه را بپذیرد. همچنین اون باید سابقه کار با بازیکنان جوان در گذشته را داشته باشد و بتواند بازیکنان جوان و آینده‌دار را از سراسر کشور و داخل استان مرکزی شناسایی کرده و از آنها استفاده کند و با همین جوانان نتایج مطلوبی به دست بیاورد.

ویدئو: 303164

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم افزود: همچنین ما با مربیانی  وارد مذاکره می‌شویم که تحت قرارداد با باشگاه‌های دیگر نیستند و آزاد باشند. اما مهم‌ترین مسئله همان سابقه کار با جوانان و توانایی پرورش استعدادها است که علاقه داریم سرمربی جدید ما به آن پایبند باشد.

باید منتظر ماند و دید در نهایت در روزهای آینده کدام سرمربی لیگ برتری هدایت آلومینیوم اراک را برای لیگ بیست و سوم برعهده خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها