کد خبر : 1941981 | 14 خرداد 1402 ساعت 22:36 | 102.7K بازدید | 30 دیدگاه

وداع با کریم بنزما و سه ستاره دیگر

شبی که نصف رئالی‌ها به هوا پرتاب شدند! (عکس)

بازیکنان رئال مادرید برای سه هم‌تیمی خود در آخرین بازی‌شان برای این تیم جشن گرفتند.

شبی که نصف رئالی‌ها به هوا پرتاب شدند! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید هفته پایانی لالیگا را با تساوی 1-1 مقابل اتلتیکو بیلبائو به پایان رساند. با توجه به تساوی 2-2 اتلتیکو مادرید مقابل ویارئال رتبه شاگردان کارلو آنچلوتی با این نتیجه تغییر نکرد و آنها فصل را به عنوان تیم دوم لالیگا به پایان رساندند.

کریم بنزما، ستاره فرانسوی خط حمله رئال مادرید، تک گل تیمش در این دیدار را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. این آخرین گل او با پیراهن کهکشانی‌ها بود. باشگاه رئال مادرید ساعتی پیش خداحافظی کریم در پایان فصل جاری را تایید کرد و قرار است روز سه شنبه جشنی به همین مناسبت برای او در مجموعه رئال برگزار شود.

شاگردان کارلتو به همین مناسبت در پایان بازی کریم بنزما را روی دستان خود بلند و به هوا پرتاب کردند تا آخرین بازی او در رئال مادرید بدین شکل پشت سر گذاشته شود. ستاره فرانسوی اما تنها بازیکنی نبود که رئالی‌ها برایش جشن خداحافظی گرفتند.

1883458

مارکو آسنسیو که روز گذشته باشگاه رئال مادرید در بیانیه دیگر جدایی او را اعلام کرده بود ساعتی پس از این بیانیه در پستی احساسی از هواداران رئال مادرید خداحافظی کرد. او دیگر بازیکنی بود که بازیکنان رئال مثل کریم به هوا انداخته و برایش جشن وداع گرفتند.

1883459
1883460

ماریانو دیاز و ادن هازارد دیگر خروجی‌های قطعی این تیم در تابستان هستند. بازیکنان رئال برای این دو بازیکن هم جشن مشابهی در سانتیاگو برنابئو برگزار کردند.

1883461

دیدگاه‌ها