کد خبر : 1941984 | 14 خرداد 1402 ساعت 23:07 | 29.2K بازدید | 2 دیدگاه

اوسیمن: رئیس باشگاه باید تصمیم بگیرد

آقای گل سری آ جدایی‌اش را تکذیب نکرد

ویکتور اوسیمن، ستاره خط حمله ناپولی، ماندن یا رفتنش از این تیم را منوط به تصمیم رئیس باشگاه دانست.

آقای گل سری آ جدایی‌اش را تکذیب نکرد

به گزارش "ورزش سه"، ناپولی، قهرمان زودهنگام این فصل سری آ، در هفته پایانی مسابقات با نتیجه 2-0 از سد سمپدوریا گذشت تا فصل را با 90 امتیاز به پایان برساند.

ویکتور اوسیمن، ستاره خط حمله ناپلی‌ها، زننده یکی از دو گل تیمش در این دیدار بود. او با 26 گل عنوان آقای گلی این فصل را به دست آورد و ماندن یا رفتنش یکی از مهم‌ترین موضوعات نقل و انتقالاتی ناپولی به شمار می‌رود. اوسیمن در پایان بازی با سمپدوریا تصمیم‌گیری در این مورد را به رئیس باشگاه واگذار کرد.

قهرمانی در سری آ
از کسب عنوان قهرمانی سری آ خیلی خوشحالم و احساس شگفت انگیزی دارم. این مهم‌ترین عنوانی است که تا امروز در دوران فوتبالی‌ام به دست آوردم. برای چنین فصلی از خدا سپاسگزارم. هم‌تیمی‌هایم، خانواده‌ام و همه مردم ناپل شایسته چنین موفقیتی هستند.

کسب همزمان سری آ و کفش طلا
یک فصل درخشان برای من، هم‌تیمی‌هایم و ناپلی‌ها بود. به نظرم عملکرد بسیار خوبی در این فصل داشتم و شایسته چنین چیزی هستم. البته برای فصل بعد و درخشش بیشتر انگیزه بسیار بالایی دارم.

1883463

لوچانو اسپالتی
او یک مربی و مرد بزرگ است که لیاقت چنین موفقیت‌هایی را دارد. او معمار این فصل خوب بود. دستیاران او هم بسیار خوب کار کردند. برای اسپالتی در زندگی آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم لحظات خوبی در کنار خانواده‌اش داشته باشد. او بهترین مربی سال بود.

هواداران و مردم ناپل
من از ناپلی‌ها بسیار قدردانی می‌کنم، آنها لیاقت این روزهای خوب را دارند و امیدوارم جام‌های بیشتری در آینده کسب کنیم. همه چیز در فوتبال ممکن است. زمانی که فصل را شروع کردیم، بسیاری از مردم به ناپولی اعتقادی نداشتند. اگر رئیس باشگاه بگوید ما می‌توانیم قهرمان شویم، من معتقدم که همه چیز ممکن خواهد بود.

1883464

جدایی از ناپولی؟
اوسیمن ترجیح داد در این مورد با قطعیت صحبت نکند چرا که رد کردن پیشنهاداتی که دریافت کرده شاید سخت باشد: "اطلاعی در این مورد ندارم! رئیس باشگاه (اوریلیو دی‌لورینتیس) باید در این مورد تصمیم بگیرد. من مردم ناپولی را دوست دارم و آنها در این مدت عشق و علاقه زیادی به من ابراز کرده‌اند. من در این مورد کاملا تابع باشگاه رئیو رئیس باشگاه هستم."

دیدگاه‌ها