کد خبر : 1941988 | 14 خرداد 1402 ساعت 23:31 | 70.5K بازدید | 35 دیدگاه

وداع احساسی در سن‌سیرو: اشک زلاتان درآمد!

ابتکار هواداران میلان برای خداحافظی با زلاتان ابراهیموویچ این ستاره را حسابی احساساتی کرد.

وداع احساسی در سن‌سیرو: اشک زلاتان درآمد!

به گزارش "ورزش سه"، میلان امشب در آخرین بازی فصل به مصاف ورونا رفت. در آغاز این دیدار که با توجه به قطعی شدن سهمیه چمپیونزلیگ روسونری حالت تشریفاتی به خود گرفته زلاتان ابراهیموویچ با یک سورپرایز از سوی هواداران مواجه شد.

این بازیکن 41 ساله در پایان قراردادش در ماه ژوئن، میلان را ترک می‌کند و قرار نیست قراردادش تمدید شود. او بخش زیادی از این فصل را با مصدومیت دست و پنجه نرم می‌کرد و در 4 بازی یک بار موفق به گلزنی شد.

زلاتان امشب در آخرین بازی فصل نیز به دلیل مصدومیت غایب بود و به این ترتیب فرصت خداحافظی با هواداران در زمین را نخواهد داشت.

1883477

هواداران روسونری با این وجود هوای ستاره قدیمی خود را داشتند و قبل از شروع بازی بخش قابل توجهی از طبق دوم ورزشگاه را به یک پیام خداحافظی برای زلاتان اختصاص دادند؛ آنها همچنین ستاره سوئدی را به شدت تشویق کردند و در چنین جو پر احساسی اشک‌های ابراهیموویچ سرازیر شد.

او که همراه با همسر و فرزندانش در ورزشگاه سن سیرو حضور یافته بود با چشمانی اشکبار و نشان دادن علامت قلب با دستانش به ابراز احساسات هواداران پاسخ داد.

1883475

از مونزا به عنوان جدی‌ترین مشتری زلاتان یاد می‌شود. او که پیش از این نسبت به ادامه حضور در میلان ابراز تمایل کرده بود حالا باید تیم آینده خود را انتخاب کند و باید دید این انتخاب از سری آ خواهد بود یا اینکه این مهاجم 41 ساله تصمیم به ترک ایتالیا خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها