کد خبر : 1941995 | 15 خرداد 1402 ساعت 00:17 | 23.3K بازدید | 10 دیدگاه

نشان قهرمانی را خالکوبی کرد تا همیشه آن را ببینم

اسپالتی: این زخمِ زیبای من خواهد بود

لوچانو اسپالتی، سرمربی ناپولی، در آخرین بازی فصل در خصوص تصمیمش برای جدایی گفت: باید با خودم صادق باشم، راه دومی وجود ندارد!

اسپالتی: این زخمِ زیبای من خواهد بود

به گزارش "ورزش سه"، ناپولی، قهرمان زودهنگام سری آ، امشب در آخرین بازی فصل با نتیجه 2-0 از سد سمپدوریا گذشت و در حضور هوادارانش جام قهرمانی را بالای سر برد. لوچانو اسپالتی بعد از این دیدار یک بار دیگر تاکید کرد که تصمیمش برای جدایی قطعی است.

جدایی قطعی از ناپولی
باید با خودم صادق باشم، راه دومی وجود ندارد. این تصمیم را بعد از بررسی‌های فراوان گرفته‌ام و حالا وقتش است که 10 متر عقب‌تر بروم و از روی سکوها بازی‌های ناپولی را تماشا کنم.

همیشه هوادار ناپولی هستم
من حتی می‌توانم از خانه هم بازی‌های ناپولی را دنبال کرده و آنها را تشویق کنم. جغد نیستم و چنین چیزی ندارم اما برخلاف بقیه که این حرف‌ها را می‌گویند اما انجام نمی‌دهند من انجامش خواهم داد.

1883494

احساسات بعد از جدایی
در مقاطعی مجبور هستیم که برخی تصمیمات سخت را بگیریم. وقتی به بازی کردن، اردو آماده سازی و بقیه چیزها فکر می‌کنم ناخوداگاه احساساتی می‌شوم و این طبیعی ست.

توصیه به سرمربی جدید ناپولی
توصیه کردن به همکار کار سختی است. اگر قرار باشد چیزی بگویم به او خواهم گفت که به این بچه‌ها اعتماد کند چرا که آنها ویژگی‌های انسانی و فوتبالی خاصی دارند که باعث می‌شود فوتبال لذت‌بخشی ارائه کنند.

لحظه بالا رفتن جام
این یک روز فوق‌العاده است چرا که شور و اشتیاق زیادی را شاهد هستیم و کنترل آن خیلی سخت است. ما باید تمام عشقی را که از هواداران دریافت می‌کنیم به آنها پس دهیم. اما این غیرممکن است.

1883495

خالکوبی نشان قهرمانی ناپولی
من نشان قهرمانی سوم را روی دستم خالکوبی کردم تا هر زمان بخواهم آن را ببینم. این زخم زیبای من خواهد بود.

دیدگاه‌ها