کد خبر : 1942019 | 15 خرداد 1402 ساعت 08:00 | 128.2K بازدید | 27 دیدگاه

آقای خاص خطاب به هواداران: همین‌جا می‌مانم!

تصمیم مورینیو ورزشگاه را منفجر کرد (عکس)

ژوزه مورینیو، سرمربی رم، در پایان بازی با اسپتزیا از تصمیم فصل آینده خود رونمایی کرد.

تصمیم مورینیو ورزشگاه را منفجر کرد (عکس)

به گزارش ورزش سه، آ.اس.رم در هفته پایانی سری A با نتیجه 2-1 از سد اسپتزیا گذشت تا سهمیه لیگ اروپا را به دست آورد؛ جامی که امسال تا فینال آن پیش رفت ولی با شکست در ضربات پنالتی مقابل سویا از فتح آن بازماند. 

این اولین شکست ژوزه مورینیو در یک فینال اروپایی بود که باعث شد او بعد از پایان بازی اشک بریزد. او که از محبوبیت بالایی نزد هواداران رم برخوردار است چند پیشنهاد خوب برای ترک پایتخت ایتالیا دریافت کرده اما به نظر می رسد که قصد دارد کار خود را در رم ادامه دهد.

مورینیو که فصل گذشته رم را قهرمان لیگ کنفرانس اروپا کرده بود امسال بدون جام کار خود را در این تیم به پایان رساند اما امیدوار است تا سال آینده تیمی قدرتمندتر را روانه مسابقات کند. او در پایان بازی امشب با اسپتزیا به شدت مورد تشویق هواداران حاضر در ورزشگاه المپیک رم قرار گرفت و در پاسخ به ابراز احساسات آنها از تصمیم خوشحال کننده خود رونمایی کرد.

مورینیو در حال ترک زمین از کنار خط طولی بود که متوجه ادامه تشویق هواداران شد او رو به دوستداران رم کرده و در حالی که برایشان دست تکان می داد با علامت انگشت خود به آنها اعلام کرد که قصد دارد در رم بماند و جایی نخواهد رفت.

1883552

این حرکت مورینیو باعث شادی حاضرین در ورزشگاه شد. آنها که بعد از پایان بازی ها هنوز در ورزشگاه حضور داشتند با این خبر خوب مواجه و در حالی که از ماندن سرمربی تیم شان حسابی خوشحال شده بودند تشویق های خود را بیشتر کرده و به افتخار سرمربی پرتغالی هورا کشیدند تا به یکباره همه توجهات به آن سمت ورزشگاه جلب شود.

دیدگاه‌ها