کد خبر : 1942021 | 15 خرداد 1402 ساعت 08:20 | 18.5K بازدید | 4 دیدگاه

فعلا زمان لذت بردن از جشن صعود است!

آینده نامشخص دیبالا: رم باید منتظر بماند

پائولو دیبالا، ستاره آرژانتینی رم، با وجود باقی ماندن دو سال از قراردادش احتمال دارد این تیم را ترک کند.

آینده نامشخص دیبالا: رم باید منتظر بماند

به گزارش "ورزش سه"، رم امشب با گل دقیقه 90 پائولو دیبالا موفق شد با نتیجه 2-1 از سد اسپتزیا گذشته و صعود خود به لیگ اروپا را در هفته پایانی سری A قطعی کند. ستاره آرژانتینی با ابراز خوشحالی از زدن این گل مهم گفت: "بازی سختی بود چرا که می خواستیم به لیگ اروپا صعود کنیم."

به عقیده او بازیکنان رم برای کسب پیروزی با همه وجود بازی کردند: "ما هر چه داشتیم در زمین گذاشتیم تا توانستیم به برد دست یابیم. هواداران فوق العاده بودند و با وجود باخت در فینال (لیگ اروپا) از ما حمایت کردند. آنها در کل فصل حامی رم بودند و شایسته جشن گرفتن این صعود هستند."

1883556

دیبالا تابستان گذشته به عنوان بازیکن آزاد و طی قراردادی 3 ساله به رم پیوست. در قرارداد او دو بند آزادسازی (20 میلیون یورو برای تیم های سری A و 12 میلیون یورو برای تیم های غیرایتالیایی) به چشم می خورد که احتمال فعال شدن یکی از آنها در تابستان جاری وجود دارد.

ستاره آرژانتینی رم که با زدن 18 گل در 38 بازی بهترین بازیکن تیمش در این فصل بود در مورد احتمال ترک پایتخت ایتالیا گفت: "فعلا می خواهم از جشن لذت ببرم چون برای صحبت در مورد آینده وقت داریم. ضمن اینکه هنوز دو سال از قراردادم با رم باقی مانده است که باید در مورد ادامه یافتن آن فکر کنم."

دیدگاه‌ها