کد خبر : 1942024 | 15 خرداد 1402 ساعت 09:21 | 44.4K بازدید | 32 دیدگاه

بلندپروازی الاتحاد: راموس و بنزما هم‌بازی می‌شوند

باشگاه الاتحاد قصد دارد با نهایت قدرت به رقابت‌های فصل آینده لیگ عربستان قدم بگذارد و به همین دلیل به دنبال جذب بازیکنان بزرگی است.

بلندپروازی الاتحاد: راموس و بنزما هم‌بازی می‌شوند

به گزارش "ورزش سه"، بنزما روز گذشته به صورت رسمی اعلام کرد که به دوران حضورش در رئال مادرید پایان داده تا مشخص شود که پیشنهادی که از عربستان دریافت کرده او را وسوسه کرده است. 

باشگاه الاتحاد از مدت‌ها قبل پیشنهاد قراردادی دو ساله با دستمزد سالانه 200 میلیون یورویی را به این بازیکن ارائه کرده بود که پیشنهاد بسیار جذابی بود و در نهایت او را قانع کرد که از رئال مادرید جدا شود. 

سرخیو راموس هم دو شب قبل به دوران حضورش در پاری سن ژرمن پایان داد و در حالی که بسیاری از رسانه‌های فرانسوی از علاقه مدیران این باشگاه به امضای قرارداد جدید با او خبر می‌دادند، این مدافع اسپانیایی ترجیح داد که پی اس جی را ترک کند. 

1883560

در روزهای اخیر گفته شده بود که او هم پیشنهادی از عربستان و لیگ آمریکا دارد و حالا جوزپ پدررول، خبرنگار اسپانیایی، فاش کرده که الاتحاد قصد دارد این بازیکن را هم به خدمت بگیرد. 

به این ترتیب، بنزما و راموس پس از دو فصل دوری بار دیگر با یکدیگر در یک تیم توپ خواهند زد اما این پایان رویایی این باشگاه عربستانی نیست و آنها به صورت جدی برای جذب انگولو کانته هم اقدام خواهند کرد تا با نهایت قدرت به رقابت‌های فصل آینده قدم بگذارند.

دیدگاه‌ها