کد خبر : 1942031 | 15 خرداد 1402 ساعت 10:48 | 59.5K بازدید | 12 دیدگاه

بازگشت لژیونر استقلالی با لباس ملی(عکس)

ستاره سابق استقلال در نخستین جلسه تمرینی تیم ملی حضور داشت.

بازگشت لژیونر استقلالی با لباس ملی(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، امیرحسین حسین‌زاده پس از یک مقطع که بخاطر حضور کارلوس کی‌روش از تیم ملی فاصله گرفت و جام جهانی را هم از دست داد، دوباره با تغییر سرمربی و نظر امیر قلعه‌نویی به اردو دعوت شد و دیروز هم در جمع دیگر ملی‌پوشان قرار گرفت و در کنارشان تمرین کرد.

حسین‌زاده که یک سال و دو ماه قبل نخستین بازی ملی خود را مقابل کره جنوبی انجام داد و پس از آن هم با نظر دراگان اسکوچیچ در رقابت‌های تیم ایران مقابل لبنان و الجزایر به میدان رفته بود، در فروردین‌ماه امسال نیز به‌عنوان یار جانشین به میدان رفت تا مشخص شود امیر قلعه‌نویی هم روی این بازیکن حساب کرده است.

1883568

این لژیونر ایرانی که پس از تجربه قهرمانی لیگ برتر همراه با استقلال لژیونر شد و فصل اخیر را در شارلروا پشت سر گذاشت، در ۲۳ مسابقه ژوپیر لیگ بلژیک دو گل به ثمر رساند و دو پاس گل داد، طی چهار هفته پایانی فصل سه بار در ترکیب تیمش قرار گرفت و با شرایط خوبی لیگ را تمام کرد تا حالا به اردوی تیم ملی اضافه شود.

حسین‌زاده ۲۲ ساله که راه زیادی در عرصه ملی پیش رو دارد، برای رسیدن به ترکیب رقبایی مثل علیرضا جهانبخش، مهدی ترابی و ... را مقابل خود می‌بیند ولی با توجه به شرایط خوبی که در دو فصل اخیر داشته، امید زیادی به قرار گرفتن نامش در ترکیب برای تورنمنت کافا است.

1883569

دیدگاه‌ها