کد خبر : 1942036 | 15 خرداد 1402 ساعت 10:59 | 1.1K بازدید | 0 دیدگاه

پایان کار قایقرانان ایران با ۵ مدال برنز و ۱ مدال نقره

شصت و دومین دوره مسابقات بزرگ قایقرانی روئینگ مسکو با کسب ۱ مدال نقره و ۵ برنز برای نمایندگان ایران به پایان رسید.

پایان کار قایقرانان ایران با ۵ مدال برنز و ۱ مدال نقره

به گزارش"ورزش سه" و به نقل از مهر، شصت و دومین دوره مسابقات بزرگ قایقرانی روئینگ مسکو با حضور ورزشکارانی از کشورهای بلاروس، ازبکستان، روسیه، قزاقستان، صربستان، ارمنستان و ایران در قالب ۲۵ تیم طی چهار روز پیگیری شد که در نهایت نمایندگان ایران با کسب ۳ مدال برنز در روز نهایی این رقابت‌ها جمع مدال‌های خود را به عدد ۶ رساندند. به این ترتیب تیم قایقرانی کشورمان با کسب یک مدال نقره نازنین ملایی و ۵ مدال برنز به کار خود در این رویداد پایان داد.

فاطمه مجلل در روئینگ تک‌نفره ۵٠٠ متر بانوان ابتدا در گروه اول دور مقدماتی دوم شد و به فینال راه یافت و در فینال با دو رقیب روسی، دو رقیب بلاروسی و نماینده قزاقستان روبه‌رو شد و در پایان با زمان ۱ دقیقه و ۵۳ ثانیه و ۶۵ صدم ثانیه در رده سوم قرار گرفت و موفق به کسب مدال برنز شد.

امیرحسین محمودپور در روئینگ تک‌نفره ۵٠٠ متر مردان ابتدا در دور مقدماتی در رده نخست گروه اول مقدماتی قرار گرفت و در مسابقه فینال در رقابت با ۵ رقیب از روسیه، قزاقستان و بلاروس با زمان ۱ دقیقه و ۳۸ ثانیه و ۸۱ صدم ثانیه در جایگاه سوم ایستاد و مدال برنز به دست آورد.

در روئینگ چهارنفره سنگین‌وزن بانوان تیم ایران با ترکیب نازنین ملایی، مهسا جاور، زینب نوروزی و مریم امیدی‌پارسا در رقابت با ۲ حریف از روسیه و ۲ حریف از بلاروس با زمان ١:٣٨.۴٠۵ دقیقه در جایگاه سوم قرار گرفت و صاحب مدال برنز شد.

اما نمایندگان کشورمان در روزهای گذشته هم صاحب مدال شده بودند. در دومین روز این رقابت‌ها، نازنین ملایی در گروه اول مقدماتی روئینگ تکنفره سبک‌وزن بانوان در رقابت با حریفانی از بلاروس و چهار رقیب از کشور میزبان روسیه با زمان ۸:۱۳.۰۸۷ دقیقه در رده نخست قرار گرفت و به فینال A راه یافت. نازنین ملایی در فینال A روئینگ تکنفره سبک‌وزن بانوان در رقابت با حریف روسی و ۳ رقیب از بلاروس با زمان ۸:۲۲.۹۰۰ دقیقه در رده دوم قرار گرفت و صاحب مدال نقره شد.

1882983

همچنین نازنین ملایی و کیمیا زارعی در رقابت تعیین خط روئینگ دونفره سبک‌وزن بانوان با ۵ رقیب از استان‌های روسیه مسابقه دادند و با زمان ۷:۲۰.۳۶۲ دقیقه اول شدند و راهی فینال A شدند. نازنین ملایی و کیمیا زارعی در رقابت نهایی روئینگ دونفره سبک‌وزن بانوان با ۵ رقیب از استان‌های روسیه مسابقه دادند و با زمان ۷:۱۸.۲۶۲ دقیقه سوم شدند و مدال برنز را کسب کردند.

تیم روئینگ چهارنفره سنگین‌وزن بانوان با ترکیب نازنین ملایی، مهسا جاور، زینب نوروزی و مریم امیدی‌پارسا در فینال رقابت‌ها با ۵ رقیب از روسیه، قزاقستان و بلاروس رو به رو شد و در پایان با زمان ۷:۰۱.۷۸۲ دقیقه در رده سوم قرار گرفت و موفق به کسب مدال ارزشمند برنز مسابقات شد.

دیدگاه‌ها