کد خبر : 1942038 | 15 خرداد 1402 ساعت 11:05 | 49.1K بازدید | 17 دیدگاه

کاپیتان با دو جام قهرمانی در ایران(عکس)

کاپیتان تیم ملی ایران با سپری کردن یک فصل درخشان به مینی‌کمپ اضافه شد.

کاپیتان با دو جام قهرمانی در ایران(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، لژیونرهای ایرانی فصل ۲۳-۲۰۲۲ را با قهرمانی‌های متعدد در کشورهای هلند، کرواسی، یونان، قبرس و ... به پایان رساندند، اما بازیکنان آ. ا. ک آتن بیشترین جام را در این یک سال به دست آوردند که احسان حاج‌صفی نیز به این مهم دست یافت و با روحیه عالی به تهران بازگشت.

احسان حاج‌صفی در هر دو دیدار تدارکاتی تیم ملی ایران در شروع کار امیر قلعه‌نویی جزو نفرات اصلی مقابل روسیه و کنیا بود و پس از آن نیز همواره در ترکیب آ. ا. ک آتن حضور داشت و فصل را هم با یک شرایط فنی عالی و کسب قهرمانی در سوپر لیگ و جام حذفی یونان به پایان رساند تا تبدیل به پرافتخارترین لژیونر(در کنار میلاد محمدی) طی یک فصل اخیر شود.

1883585

حاج‌صفی که در جام جهانی ۲۰۲۲ نیز جزو مهره‌های اصلی تیم ملی بود، با تغییر سرمربی و حضور قلعه‌نویی هم جایگاه خود را حفظ کرد و توانسته با تداوم روند خوب خود دوباره در جمع ملی‌پوشان باشد و یکی از نخستین لژیونرهای مینی‌کمپ شود.

کاپیتان تیم ملی ایران که پس از جام جهانی فقط در یک مسابقه سوپر لیگ یونان به‌عنوان یار جانشین به میدان رفت و نقش مهمی در کسب قهرمانی و دو گانه تیمش داشت، حالا با این شرایط و تجربه عالی به جمع شاگردان قلعه‌نویی اضافه شده که می‌تواند در تورنمنت کافا نیز جلوتر از دیگر حریفان خود، آمار بازی‌های ملی را بالاتر ببرد.

دیدگاه‌ها