کد خبر : 1942048 | 15 خرداد 1402 ساعت 12:03 | 21.7K بازدید | 6 دیدگاه

رقیب حاج‌صفی از ترکیه وارد شد

مدافع چپ ایرانی آلتای پس از سه سال و نیم دوباره به اردوی تیم ملی دعوت شد.

رقیب حاج‌صفی از ترکیه وارد شد

به گزارش "ورزش سه"، محمد نادری که پس از تجربه بازی در تراکتور، پرسپولیس و استقلال راهی ترکیه شد، طی دو فصل اخیر در سوپر لیگ این کشور به میدان رفته و توانسته از نظر فنی شرایط خوب و البته متفاوتی نسبت به عملکرد تیمش داشته باشد، اما با این وجود فقط یک بازی ملی را در سالیان گذشته تجربه کرده است.

این مدافع چپ بعد از یک سال بازی در سوپر لیگ ترکیه، فصل اخیر را در دسته یک این کشور سپری کرد که ۳۱ بازی انجام داد و دو گل به ثمر رساند و دو گل هم ساخت تا نمایش او در آلتای اسپور منجر به حضورش در تیم ملی شود.

در شرایطی که امیر قلعه‌نویی تصمیم گرفت مهره آماده‌ای مثل میلاد زکی‌پور، مدافع چپ سپاهان را به اردو دعوت نکند و میلاد محمدی را پس از تجربه دو قهرمانی در سوپر لیگ و جام حذفی یونان به اردو نیاورد، این شانس را به محمد نادری داد تا خودی نشان بدهد و بتواند پس از سه سال و نیم این جایگاه را نگه دارد.

محمد نادری آخرین بار در دوران مارک ویلموتس طی دو مرحله به اردوی تیم ملی دعوت شد و پس از سه مسابقه نیمکت‌نشینی مقابل هنگ‌کنگ، کامبوج و بحرین، در دیدار مقابل عراق که آخرین حضور این مربی بلژیکی روی نیمکت ایران، نخستین بازی ملی خود را به‌عنوان یار تعویضی تجربه کرد و حالا امید زیادی دارد با دعوت دوباره به اردو این جایگاه را حفظ کند.

1883614

دیدگاه‌ها