کد خبر : 1942054 | 15 خرداد 1402 ساعت 12:52 | 46.2K بازدید | 15 دیدگاه

تکذیب شد: کاپیتان با سیتی توافق نکرده است

مدیر برنامه ایلکای گوندوغان، کاپیتان منچسترسیتی، اعلام کرد که این بازیکن هیچ توافقی با این باشگاه نکرده است.

تکذیب شد: کاپیتان با سیتی توافق نکرده است

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد گوندوغان با منچسترسیتی تا چند روز دیگر به پایان خواهد رسید و او هنوز قرارداد جدیدی را با این باشگاه به امضا نرسانده است. 

درخشش این بازیکن در فینال جام حذفی انگلیس باعث شد که سیتی موفق به پیروزی برابر منچستریونایتد و کسب عنوان قهرمانی این رقابت‌ها شود. هر دو گل سیتی در این دیدار را این هافبک آلمانی به ثمر رساند. 

در چند هفته اخیر شایعات بسیاری درباره احتمال ترک سیتی توسط این بازیکن به گوش رسیده بود و از باشگاه بارسلونا به عنوان مقصد بعدی او نام برده می‌شد. 

1882924

با این حال روز گذشته چند رسانه انگلیسی از توافق مدیران سیتی با او خبر داده بودند، ادعایی که خیلی زود توسط مدیر برنامه این بازیکن تکذیب شد. 

ایلهان، مدیر برنامه ایلکای گوندوغان، در این باره به فابریتزیو رومانو گفت: «هنوز هیچ توافق با سیتی انجام نشده است. با هیچ باشگاه دیگری هم توافق نکردیم. اخباری که اخیرا منتشر شده درست نیست. تمرکز ایلکای در حال حاضر فقط روی بازی فینال لیگ قهرمانان است.»

سیتی روز شنبه هفته آینده باید در استانبول مقابل اینتر قرار بگیرد و امیدوار است که با پیروزی برابر این تیم به رویای دیرینه فتح لیگ قهرمانان دست پیدا کند.

دیدگاه‌ها