کد خبر : 1942055 | 15 خرداد 1402 ساعت 12:56 | 37.3K بازدید | 26 دیدگاه

سیلاب اشک در سن سیرو

گزارشی از یک گریه دسته‌جمعی: ایبرا قلب‌ها را شکست

زلاتان ابراهیموویچ، ستاره میلان، شب گذشته در میان بهت ناباوری بازیکنان این تیم و همه فوتبال‌دوستان از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.

گزارشی از یک گریه دسته‌جمعی: ایبرا قلب‌ها را شکست

به گزارش "ورزش سه"، زلاتان خداحافظی کرد، اشک‌هایش روی گونه‌هایش ریخت و برای همیشه فوتبال را ترک کرد. 

او بدون این که در زمین بازی حاضر شود مجبور به ترک میلان شد و جایگاه هواداران متعصب میلان با بنری تماشایی به او ادای احترام کردند. روی این بنر نوشته شده بود «خدانگهدار خدا» تا به بازیکنی که اسطوره تمام ادوار بود و دو قهرمانی لیگ ایتالیا را در کارنامه داشت احترامی در حد و اندازه خودش گذاشته شود. 

هواداران میلان در طول بازی و در زمان حضور او روی نیمکت هم دست از تشویقش برنداشتند و این کاری بود که در تمام این مدت و زمانی که او به دلیل مصدومیت قادر به حضور در میدان نبود هم انجام دادند. 

زمانی که نمایشگر بزرگ ورزشگاه ناگهان تصویر زلاتان را پخش کرد، او با دستش شکل قلب را نشان داد تا به هوادارانش ابراز احساسات کرده باشد. 

1883626

همه کسانی که در ورزشگاه حضور داشتند اشک می‌ریختند. او در ابتدا لبخند بر لب داشت اما آرام آرام چشمانش پر از اشک، قرمز و خیسش شد و سپس بالاخره پسری که همیشه قدرتمند بود و می‌خواند تسلیم شد. زلاتان گریه کرد و در سن سیرو از دنیای فوتبال خداحافظی کرد. 

او که در چند ماه اخیر بارها و بارها در برابر انتقادات سینه سپر کرده و گفته بود که قصد دارد به فوتبال ادامه دهد، بالاخره کوتاه آمد و گفت: «زمان آن رسیده که از فوتبال خداحافظی کنم.»

او با لباس سیاهی که به تن داشت و موهایی که در پشت سر بسته بود، در حالی که تمامی اعضای خانواده‌اش و 70 هزار هوادار میلان که عاشق او بودند در ورزشگاه حضور داشتند از دنیای فوتبال خداحافظی کرد. نمایشگر ورزشگاه بارها هلنا، همسر او، را نشان داد که به تلخی گریه می‌کرد و فرزندان او هم شرایط بهتری نداشتند. 

1883627

مراسم زلاتان پس از پیروزی 1-3 برابر هلاس ورونا آغاز شد، با فرش قرمزی که تا مرکز زمین کشیده شده بود و بازیکنانی که او را دوره کرده بودند. همه تشویقش کردند و در آغوشش کشیدند. 

استفانو پیولی، پائولو مالدینی، ماسارا و اسکارونی پیراهنی با شماره 11 به او اهدا کردند که امضای تمامی اعضای تیم روی آن دیده می‌شد و آهنگ گلادیاتور در ورزشگاه پخش شد. 

1883628

زلاتان سپس خطاب به تمامی حاضران گفت:«در این لحظه خاطرات بسیاری در ذهنم وجود دارد و احساسات بسیاری در قلبم است. می‌خواهم از تمامی اعضای خانواده‌ام و کسانی که با من صبوری کردند تشکر کردم. سپس دوست دارم از خانواده دومم، بازیکنان و هواداران از صمیم قلبم تشکر کنم. شما کاری کردید که حس کنم در خانه هستم.»

1883629

آخرین جملات او برای تمامی طرفداران میلان در سراسر دنیا بود: «من تا همیشه طرفدار میلان خواهم ماند. حالا زمان آن رسیده که با فوتبال خداحافظی کنم. اگر خوش شانس باشید، به زودی شما را خواهم دید.»

روز زلاتان فستیوالی از عشق و اشتیاق بود. حتی بزرگترین‌ها هم به حدی اشک ریختند که چشمان‌شان قرمز شد. 

1883630

منبع: گاتزتا دلو اسپورت

دیدگاه‌ها