کد خبر : 1942059 | 15 خرداد 1402 ساعت 13:36 | 30.8K بازدید | 8 دیدگاه

تیم ملی اینگونه برای نبرد بزرگ آماده شد

تیم ملی والیبال ایران امروز در سالن اصلی مسابقات هفته اول لیگ ملت‌ها تمرینی پرفشار را پشت سر گذاشت تا برای بازی برابر ژاپن آماده‌تر شود.

تیم ملی اینگونه برای نبرد بزرگ آماده شد

به گزارش "ورزش سه"، لیگ ملت‌های والیبال سال 2023 در گروه مردان از 16 خردادماه آغاز می‌شود و یکم مرداد با معرفی تیم‌های برتر به پایان خواهد رسید. تیم ملی والیبال ایران پنجمین حضور خود را در این رقابت‌ها تجربه خواهد کرد.

ملی‌پوشان والیبال ایران امروز (دوشنبه ١۵ خرداد) اولین و آخرین تمرین خود را در سالن اصلی برگزاری مسابقات(گایشی حال) برگزار کردند تا برای مسابقه فردا برابر ژاپن بیشتر آماده شوند.

همچون روزهای گذشته تمرین امروز با حرکات کششی آغاز شد و بازیکنان زیر نظر یاناس به گرم کردن پرداختند. در ادامه پاسورها و لیبروهای تیم ملی در اختیار پاول وییسکی قرار گرفتند و مربی لهستانی به انجام تمرینات تخصصی با آن‌ها پرداخت.

1883635

بخش بعدی تمرین امروز به سرویس اختصاص داشت و بازیکنان زیر نظر پاول وییسکی و نظارت بهروز عطایی حدود پانزده دقیقه به تمرین پرداختند. در نهایت هم ملی‌پوشان به دو گروه شش نفری تقسیم شدند و با نظارت و تذکرات ویژه بهروز عطایی به بازی درون تیمی پرداختند.
از نکات قابل توجه امروز حضور چند خبرنگار ژاپنی در سالن بود که برای پوشش تمرین تیم ملی والیبال ایران به گایشی‌هال آمده بودند. همچنین آن‌ها در پایان تمرین امروز با چند بازیکن ایران مصاحبه انجام دادند.

بازیکنان تیم ملی والیبال ایران فردا صبح یک جلسه تمرینی سبک را پشت سر خواهند گذاشت و ساعت ١٩:۴٠ به وقت ژاپن مقابل تیم میزبان قرار خواهند گرفت.

دیدگاه‌ها