کد خبر : 1942067 | 15 خرداد 1402 ساعت 14:11 | 27.9K بازدید | 10 دیدگاه

پیگرینی: النصر نه، دلیلی ندارد به عربستان بروم

مانوئل پیگرینی، سرمربی شیلیایی رئال بتیس، پس از کسب رتبه ششم لالیگا اعلام کرد با شرایطی که در بتیس رقم خورده، هیچ دلیلی برای قطع همکاری با این تیم وجود ندارد.

پیگرینی: النصر نه، دلیلی ندارد به عربستان بروم

به گزارش ورزش سه، پیگرینی در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی اظهار داشت: تاریخ می‌گوید که بتیس هرگز در سه دوره متوالی به اروپا راه نیافته است اما در این سه سال، به یکی از تیم‌های ثابت این رقابت‌ها تبدیل شده و در حال حاضر برای من هیچ دلیلی برای قطع همکاری و ادامه ندادن با این تیم وجود ندارد. از سطح تیم که باعث شادی مردم می‌شود، خوشحالم. هواداران لایق بهترین‌ها هستند.

این مربی باسابقه با اشاره به مشکلاتی که بتیس در طول فصل با آن روبرو بود، گفت: همه بازیکنان ما مهم هستند اما مصدومیت‌هایی که وجود داشت، ارزش کتر تیم را افزایش می‌دهد. تیم ما دارای روحیه تیمی فوق‌العاده‌ای است که ما را قادر گرد بر آسیب‌های تاثیرگذار غلبه کنیم. همچنین بدترین مشکل، اخراج‌ها هستند که بدون آنها تیم می‌توانست امتیازهای بیشتری به دست بیاورد.

پیگرینی همچنین از حمایت هواداران قدردانی کرد و گفت: با تشویق مردم، از آنچه که تیم در زمین ارائه می‌دهیم، احساس رضایت می‌کنم؛ اگرچه این موضوع مسئولیت بازیکنان را بیشتر می‌کند.

لازم به ذکر است که در روزهای اخیر برخی از رسانه‌ها اعلام کرده‌اند که پیگرینی یکی از گزینه‌های باشگاه النصر عربستان برای هدایت این تیم در فصل آینده است.

دیدگاه‌ها