کد خبر : 1942072 | 15 خرداد 1402 ساعت 14:31 | 104.1K بازدید | 23 دیدگاه

حجت کریمی جلالی را برمی‌گرداند؟

جلسه ویژه در انتظار بازیکن ناراضی استقلال

با وجود فسخ قرارداد یکطرفه ابوالفضل جلالی، مدیریت استقلال به دنبال بازگرداندن این مدافع چپ‌پاست.

جلسه ویژه در انتظار بازیکن ناراضی استقلال

به گزارش "ورزش سه"، هنوز ساعتی از شکست استقلال در فینال جام حذفی مقابل پرسپولیس نگذشته بود که ابوالفضل جلالی، مدافع چپ‌پای آبی‌پوشان، قراردادش را به صورت یکطرفه فسخ کرد.

جلالی که در لیگ بیست و دوم در بسیاری از مسابقات با نظر ریکاردو ساپینتو به میدان نرفت، از این شرایط راضی نبود و به واسطه بندی که در قراردادش وجود داشت، با حضور در سازمان لیگ این فسخ را انجام داد.

جوان‌ترین بازیکن تیم ملی در جام جهانی 2022 قطر به خاطر کم بازی کردن در استقلال شرایط خود در تیم ملی را هم از دست داد و از این رو تصمیم به جدایی گرفت.

حالا در شرایطی که زمزمه‌های زیادی درباره عدم تمدید قرارداد ساپینتو شنیده می‌شود، مدیران استقلال قصد دارند او را از تصمیم خود برگردانند. احتمالا طی روزهای آینده شاهد برگزاری جلسه‌ای میان حجت کریمی، سرپرست مدیرعاملی استقلال، یا یکی از معاونان او با جلالی باشیم تا با او صحبت کند.

مدیران استقلال اگر بتوانند جلالی را راضی به بازگشت کنند، ماجرای فسخ قرارداد او منتفی خواهد شد. البته که هنوز چیزی در این باره قطعی نیست و باید همه چیز را به زمان سپرد تا مشخص شود چه اتفاقاتی درباره این بازیکن 24 ساله رخ خواهد داد.

دیدگاه‌ها