کد خبر : 1942081 | 15 خرداد 1402 ساعت 15:23 | 70.3K بازدید | 11 دیدگاه

همه‌چیز به لالیگا بستگی دارد: مارتینز، اولین خرید بارسا

اینیگو مارتینز با بارسا به توافق رسیده تا به این تیم بپیوندد و طبق قرارشان اگر بارسا او را نخرد، باید به این بازیکن خسارت بپردازد.

همه‌چیز به لالیگا بستگی دارد: مارتینز، اولین خرید بارسا

به گزارش "ورزش سه"، اینیگو مارتینز اولین خرید بارسا برای تقویت تیم در فصل 24-2023 است. این مدافع میانی مدت مدیدی است که زیر ذره‌بین بارسلونا قرار دارد. آخرین بار باشگاه در زمان مدیریت متئو آلمانی در تابستان گذشته برای خرید او دست به کار شد، اما با توجه به اینکه مارتینز با اتلتیک بیلبائو قرارداد داشت، باید رقم خرید او را به این باشگاه می‌پرداختند که بارسا با توجه به وضعیت مالی‌اش از عهده آن برنیامد.

اما این فصل قضیه فرق دارد و قرارداد او با اتلتیک در پایان ماه جاری میلادی به پایان می‌رسد و بارسا هم‌اکنون با او به توافق نهایی رسیده است. به این ترتیب، او با قراردادی دو ساله به بارسلونا خواهد پیوست. مدت قرارداد هم از این جهت طولانی نیست، چون مارتینز 32 ساله است. همچنین اگر باشگاه نتواند او را بخرد، باید به این بازیکن خسارت بپردازد.

1883663

مشکلات مالی
هم‌اکنون بارسا با مشکلات مالی جدی دست به گریبان است و مدیران باشگاه در حال مذاکره با لالیگا هستند تا طرح مالی‌شان را به تصویب مدیران لیگ برسانند. در صورت موافقت لالیگا با آن‌ها، مشکلی به وجود نخواهد آمد و خبر خرید اینیگو مارتینز به زودی اعلام خواهد شد.

اما این احتمال هم وجود دارد که لالیگا با طرح بارسا موافقت نکند یا بخشی از آن را بپذیرد که در آن صورت بخت بارسا برای خریدن این بازیکن به شدت کاهش می‌یابد؛ چون آن وقت تیم باید بازیکنان مورد نیازش را اولویت‌بندی کند و ژاوی همیشه گفته که اولویت با گرفتن جانشین بوسکتس است. به این ترتیب، تلاش برای گرفتن مارتینز متوقف خواهد شد.

دیدگاه‌ها