کد خبر : 1942083 | 15 خرداد 1402 ساعت 15:25 | 40.7K بازدید | 16 دیدگاه

ستاره ژاپن: بی‌صبرانه منتظر بازی با ایران هستم

دریافت‌کننده قدرتی تیم ملی والیبال ژاپن گفت: تیم ملی والیبال ایران از مجموعه بازیکنان باکیفیتی تشکیل شده است و بی‌صبرانه در انتظار دیدار مقابل این تیم هستم.

ستاره ژاپن: بی‌صبرانه منتظر بازی با ایران هستم

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی والیبال ایران در نخستین دیدار خود در هفته نخست لیگ ملت‌ها 2023 روز سه‌شنبه، 16 خرداد ماه، از ساعت 14:10 به مصاف ژاپن خواهد رفت.

ران تاکاهاشی پس از آخرین جلسه تمرین تیمش پیش از نخستین دیدار لیگ ملت‌ها 2023 اظهار کرد: خیلی از دیدار مقابل ایران هیجان زده‌ام. تیم ملی والیبال ایران از مجموعه بازیکنان باکیفیتی تشکیل شده است که میانگین قدی بالاتری نسبت به تیم ژاپن دارند. همچنین من نحوه سرویس‌های آن‌ها را می‌پسندم. بازیکنان این تیم از سرویس‌های فوق‌العاده قدرتمند و با سرعت بالایی استفاده می‌کنند. بی‌صبرانه در انتظار دیدار مقابل تیم ملی والیبال ایران هستم.

1883664

وی در ادامه افزود: ایران و ژاپن تیم‌های آسیایی هستند و با توجه به این نکته این دیدار برای ما بسیار حائز اهمیت است، تمام تلاش خودم را به کار می‌گیرم تا در مقابل ایران بهترین عملکرد خود را به نمایش بگذارم.

تاکاهاشی در خصوص شناختش از بازیکنان تیم ملی والیبال ایران گفت: در تیم ایران میلاد عبادی‌پور و امیرحسین اسفندیار را می‌شناسم. همچنین صابر کاظمی را نیز می‌شناسم که بازیکن بسیار خوبی است و آبشارهای فوق‌العاده‌ای می‌زند. کاظمی بازیکن شگفت انگیزی است.

دیدگاه‌ها