کد خبر : 1942099 | 15 خرداد 1402 ساعت 16:50 | 11.3K بازدید | 1 دیدگاه

دورخیز یونس برای رویارویی با کایل داک و چامیزو

یونس امامی از کایل داک و چامیزو به عنوان رقبای اصلی خود در وزن 74 کیلوگرم مسابقات جهانی نام برد.

دورخیز یونس برای رویارویی با کایل داک و چامیزو

به گزارش "ورزش سه"، یونس امامی که دو برنز مسابقات جهانی را در کارنامه خود دارد، با قهرمانی در جام تختی صاحب دوبنده تیم ملی در وزن 74 کیلوگرم برای سال 2023 شده است.
او که از معدود کشتی گیران غیرمازندرانی در اردوی تیم ملی به شمار می‌رود، این روزها به همراه سایر ملی پوشان در این استان به سر می‌برد. 
امامی در خصوص این اردو گفت: اینجا که آمدیم دیدم مردم مازندران چقدر به کشتی علاقه دارند و چقدر دلسوز این ورزش هستند. امیدوارم با نتایج خوبی در مسابقات جهانی امسال بتوانیم جواب محبت‌های آنها را بدهیم. 

1740968

ملی پوش وزن 74 کیلو کشتی آزاد که چند ماه قبل برای اولین بار با کایل داک روبرو شد و با نتیجه 2 بر 2 و به صورت میلیمتری شکست خورد، حالا از این کشتی گیر آمریکایی به عنوان حریف اصلی خود نام می‌برد. او در رابطه با رقبایش در جهانی 2023 عنوان کرد: سال قبل از المپیک است و هیچ کشوری بدون آمادگی پا به این میدان نمی‌گذارد. با این حال اصلی ترین رقبای من نفراتی همچون کایل داک، چامیزو و سالکازانوف هستند. البته از کشورهایی مثل ترکیه هم کشتی گیران مدعی حضور دارند. 

امامی در پایان گفت: به نظرم مسئولین باید نگاه ویژه‌ای به کشتی مازندران داشته باشند. 90 درصد تیم ملی از مازندران هستند و باید شرایطی برای این کشتی گیران به وجود بیاید که آسوده خاطر به دنبال مدال آوری باشند و دل مردم را شاد کنند.

دیدگاه‌ها