کد خبر : 1942110 | 15 خرداد 1402 ساعت 18:30 | 39.9K بازدید | 41 دیدگاه

سپاهانی‌ها از باخت الریان خشمگین شدند

درگیری شدید در اصفهان با اتهام تبانی (عکس)

بازیکنان تیم هندبال سپاهان از باخت الریان قطر برابر تیم الکاظمه کویت خشمگین شدند و انگ تبانی به قطری‌ها زدند.

درگیری شدید در اصفهان با اتهام تبانی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، سپاهان اصفهان به عنوان میزبان جام باشگاه‌های هندبال آسیا در گام اول خود مقابل الریان قطر شکست خورد تا معادله صعود این تیم به دور نیمه نهایی پیچیده شود. 
طلایی پوشان اصفهانی که از دقایقی قبل به مصاف نماینده عمان رفته‌اند، امیدوار بودند امروز الریان قطر بتواند الکاظمه کویت را هم شکست دهد تا مسیر صعود این تیم هموار شود. در حالی که وسلین وویویچ و شاگردانش از روی سکوها نظاره‌گر این بازی نزدیک بودند، در نهایت الکاظمه کویت با اختلاف یک گل و با نتیجه 27 بر 26 به برتری رسید.
این اتفاق در حالی رقم خورد که سپاهانی‌ها اعتقاد داشتند بین دو تیم تبانی رخ داده و الریان قطر با وجود توانایی برای شکست الکاظمه کویت، این بازی را شُل گرفته و نتیجه را به حریف واگذار کرده تا هر دو تیم به دور بعدی برسند و سپاهان حذف شود. 

1883700

حالا سپاهان که همین الکاظمه کویت را هم شکست داده، امروز با هر نتیجه ای هم تیم عمانی را شکست دهد، نمی تواند به نیمه نهایی صعود کند.

1883702

همین موضوع باعث شد تا بعد از ورود بازیکنان سپاهان به زمین برای گرم کردن و روبرو شدن آنها با بازیکنان الریان قطر، درگیری شدیدی بین بازیکنان دو تیم رخ دهد که برای دقایقی جو سالن را به شدت ملتهب کرد. البته که این درگیری بین سپاهانی ها و بازیکنان الکاظمه کویت هم رخ داد.

ویدئو: 302782

دیدگاه‌ها